Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Åh Ronja har börjat gnissla tänder högt så det låter som hon knaprar på dom

• thegoddess

Fruktansvärt jobbigt att lyssna på.. Nästan värre än dom 2 sista veckornas grinande

• thegoddess

Vad skönt det inte var värre. Bra att ni ändå kollade upp. Hon får krya på sig

• thegoddess

Lussekatter bakade jag i tisdag tänkte göra ett lass till kalaset. Men dom blev så satans goda så dom kommer nog inte överleva till dess

• thegoddess

Jag tog ett på kokaihop.se med kesella i. Sen brukar jag lägga saffran i smöret och mjölken då tydligen värme tar fram smaken mer.
    Sen är ju det beroende på hur stora dom är och hur länge dom är inne i ugn. Jag hatar torrt så det får inte bli för mycket färg

• thegoddess

Ja verkligen mycket saftigare. Va tvungen att tina en nu bara för vi prata pm det

• thegoddess

Jag gillar russinen i degen dock lagom mängd. Men russinen på är ibland lite väl knapriga

• thegoddess

2 veckor?!! Oj jag går 1-2 ggr per dag men oftast 1

Min sambo gillar inte heller russin men han åt upp ändå haha den var så nybakad och god. Men annars får han pilla.

• thegoddess

Blir inget spec för att det är fredag. Vi äter den mat vi känner för den dagen. Kan lika gärna bli fläskpannkaka en fre liksom.
    Godis blir det inte så överdrivet.

• thegoddess

Som jag fattat med russin är att det fastnar lätt mellan tänderna därför är det inte bra. Det ska väl inte vara tillsatt socker? Utan fruktsocker eller?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !