Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja ja nog om det :) tack för svaren i alla fall!
Enligt en sida så är det i dag som min bäbis börjar röra på sig i magen :) coolt!
Haha men moma hur länge tror du att du kan hålla ut.... med 20 test hemma nu dessutom
MFJG: Hur gick det för dig imorse? :)
Hahaha snyggt cissi, kommer han nog gilla
2barns fyller du år idag? :)
Ser inte ut som att det bli något hus ändå var mycket om och men och krångel med banken så nu ställer vi in oss på att flytta in i 3an igen så fort den är färdigrenoverad men skithyresvärlden
Vad köper man till en familj två vuxna mellan 40-50 år och två döttrar mellan 11-15 år. Familjen har ALLT, och de har gott om pengar. Paketet ska vara ett paket åt hela familjen.... ?!?
Hmm ska höra med sambon om de är speltyper
Jag älskar också spel Hmm bra idéer vi hade tänkt något ganska billigt det är en familj vi bara träffar typ 3 gånger om året
Haha måste bara visa vad jag fyndade till Marcus idag för 19:-, brukar vanligtvis aldrig köpa kläder till han men dessa var helt i min smak
Jag ser också på drömmen om ett barn varenda vecka följer jag det, tittar på alla barn och förlossningsprogram maniskt sitter också med tårar i ögonen varje gång och lever mig in i alla hemska situationer
Marcus har två tänder i underkäken, två framtänder en hörntand som är ute och den andra hörntanden är nästan igenom. Så 5 nästan 6 tänder har han nu
Var så kul för han fick de första två samtidigt när han var 7 mån sen fick han inga förens nu så har han fått 4 stycken på en månad