Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag känner av det då och då, speciellt efter långa promenader. Träning har hjälpt en del dock. Jag cyklar o styrketränar bål och rygg främst.

• Karttikeya

Tim har 9 tänder men typ tre eller fler är på g :S Han blir så påverkad varje gång, stackarn... Så är han sjuk också, men det värsta har dragit förbi. Ni kan ju tänka er hur mammig han är just nu dock, haha. Men jag klagar inte, sen han började på dagis så får han vara hur mammig han vill, jag vill mysamysamysa!!!

• Karttikeya

Tim pratar mest oförståeligt. Men han säger mamma, pappa, titta, hej, usch, puppa (då vill han pussas), vavva (katt Och hund ibland) samt bil: brum, och lampa. Och klocka av någon anledning. Kacka låter det.

• Karttikeya

Just det, han säger "tack tack"! När han ger oss saker haha. Blir sur om inte vi säger det också så klart ;-P

• Karttikeya

Tim sov 18.30-7 utan uppvak, sen somnade han om till 9.30. Lyx! Jag vill ha hus... Vaktar mammas o pappas hus nu.. Dom kommer hem i morgon igen. Slut på det roliga Inatt kom Tims tionde tand, en till hörntand. Kindtänder och hörntänderna däruppe ser ut att komma närsomhelst :-S

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !