Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ja det är lite så det verkar ja.. Dom tror att nån annan kollar deras barn. Nu var det bara jag som såg vad som hände men jag ropade att Ronja blev sparkad och det var bara dom 2 där.
    Hon är där varje vecka. Har verkligen tappat lusten att gå dit nån mer gång. Åker kanske till nån annan i krokarna.

• thegoddess

Bra av dig att säga till så hon skämdes. Jag är så kass på konflikthantering.

• thegoddess

Förhoppnings vis slipper ni.
    Dom flesta föräldrar egagerar ju sig faktiskt men finns några som hellre tittar ner i kaffekoppen

• thegoddess

Roligt med glada nyheter i tråden. Vi hade oxå bänkar utanför hissen och det var upp till föräldrarna att ta ut barnet där ingen stog med pekpinne. Så mina föräldrar kom och hälsade på. Men vi åkte ju hem efter en natt.

Snuttan: vad kul om det tar sig. Vi håller tummar och tår för er!

• thegoddess

Säg inte så! Har sån huvudvärk from Hell!! Men jag brukar aldrig bli magsjuk. Men kännt mig såå dassig ett tag så är nog nåt litet virus som börjar krypa fram.

• thegoddess

Jag slog lite på Google. Det står att om barn har vaknat av kraftig huvudvärk och kräkningar bör man åka in och kolla upp detta direkt.
    Är det återkommande besvär kan det dock vara migrän.
    Tycker du ska ringa sjukhuset och fråga

• thegoddess

Alltid bäst ringa iaf för att vara säker. Står ju så olika på nätet ibland och vilket ska man lita på osv. Hoppas det går över snart

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !