Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2012-01-21 18:53:34 följande:
    Kan era små "klicka" med munnen? Ni vet så det låter precis som när man knäpper med fingrarna. Elliot har kunnat det i flera månader och kom att tänka på att jag inte hör några andra i hans ålder göra så. :)

Jag fattar inte ens hur du menar ;-D
  • Karttikeya

Nattningarna går som en dröm. Lägger honom i hans säng o han slocknar nästan direkt, utan minsta antydan till gnäll. Det känns helt fantastiskt!

Imorgon börjar min praktik, jag är nervös

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-01-22 18:48:06 följande:
    Åh är det mvc imorrn Malin?

Wii, ja ja ja! Cool Hoppas man träffar trevliga gravida nu bara, som låter mig tafsa lite på magen o så Glad
  • Karttikeya
    April barn skrev 2012-01-22 22:43:45 följande:
    Nu är jag godkänd på 3/4 deltester och körningen flyter på som på räls Skrattande Snart har jag körkort, tidigare än jag räknat med också, gud vad jag är glad idag !! SkrattandeSoligSkrattande
  • Karttikeya
    Anairda skrev 2012-01-23 20:48:56 följande:
    på tal om små barn små bekymmer... jag hörde ett bosnisk ordspråk en gång då jag var i Malmö och åt cevapcici. Hade lillan med hon var så snäll så. Vi började prata med herren bredvid och han tyckte hon var så snäll o rar. Visst sa jag, only in public! Då sa han "du vet hur vi säger om barn (med skönaste dialekten och brytningen), när dom är små dom suger din mjölk. När de blir stora dom suger ditt blod". Jag tror jag garvade en hel kvart där.

• Karttikeya

Tim är ett vrålmonster när det kommer till påklädning.. Ibland måste ju grannen undra.. :-/

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !