Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2011-11-16 16:22:15 följande:
    Ja det är så sjukt skönt! Hade nog dött här hemma utan körkort. Så skönt!

Det ska du nog klara! Jag tog det på två månader, det var tufft men värt det. La väl ut ca 9-10 000 på det.
    Tack :) ja precis så känner jag med nu, åka buss när man ska någonstans med barnvagnen Rynkar på näsan jag har kört jättemycket privat så det är bara lite "finslipning" men teorin har jag varit sämre med måste verkligen börja läsa nu... Kommer köpa paket sen så allt som allt kommer jag nog också lagt ut runt 9 000:- helt vansinnigt tycker jag! Förvånad
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Hoppas verkligen de hittar felet är verkligen hemskt att gå runt och må illa :(

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Samma här teorin är verkligen dryg, svår och tråkig Obestämd

♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ Pyret bf 22 Juli 2012 ♥
  • April barn
    LillSnurr82 skrev 2011-11-16 17:32:51 följande:
    April barn: det är nu min trötthet släppt. De första gravveckorna var jag galet trött.. Minns inte den tröttheten när jag vänta Agnes.

Är det förresten någon som vet om man som gravid kan/får dricka blossa glöggen som man köper i vanliga mat butiken?

Nu ska jag laga korvstroganoff och ris :)
    Åh hoppas inte det sitter i länge med flyttkaos, födelsedagar och jul.... Minns inte heller en sådan trötthet förra gången och verkligen inte så tidigt, men förra gången kände jag ju ingenting hade lika gärna kunnat gå oviss tills magen började växa haha men vi planerade ju så jag testade som en tok :)

Har ingen aning om glögg dricker inte glögg, är ju även nykterist så jag har väl ingen superkoll men är nog som moma säger att man kan koka den ordentligt vet inte, men det finns ju alkoholfritt också! :)
  • April barn

Marcus klättrade precis upp på kökbordet Förvånad

• April barn

fAST DET MED FORSKNING ÄR LITE KUL, DET FINNS ALLTID OLIKA FORSKARE SOM KOMMER FRAM TILL OLIKA SLUTSATSER SEN BESTÄMMER FOLKET VILKEN DE VILL TRO PÅ Flört

Ursäkta stora bokstäver såg inte förens jag skrivit klart och orkar inte ändra ;)

• April barn
    Mysmamma70 skrev 2011-11-16 19:29:44 följande:
    Och väljer vår egen sanning
    Precis, jag skulle inte heller våga dricka ens lite när jag var gravid. Som tur är behöver jag inte grubbla över det eftersom jag alltid dricker alkoholfritt, men jag tror inte det är farligt med en deceliter vin i såsen faktisk i och med att det serveras överallt till alla :)
  • April barn
    Momalicious skrev 2011-11-16 18:40:08 följande:
    Oj, vad duktigt! Elliot tog ett steg igår! Han klappade händerna efteråt, haha!
    Åh vad kul, det är helt fantastiskt när de tar sina första steg, roligt att han klappar efteråt också känner själv hur duktig han är Skrattande
    Marcus går mest hela tiden nu över hela rummen, han är verkligen ingen liten bebis längre alls bebishull börjar också försvinna nu Glad
  • April barn
    Mysmamma70 skrev 2011-11-16 21:09:09 följande:
    Min man fyller snart 40 och jag tänkte överraska honom med en fräck tårta, någon som har något roligt på lager?
    Man kan ju ha "bilder/foton" som tårtlager, du kanske har någon gammal rolig / knäpp bild du kan använda Skrattande

persikans: Han kommer nog snart han med, verkar han intresserad Glad
  • April barn

Tack och lov sov han bättre inatt, vaknade bara en gång :) han är så mysig på morgonen han har leksaker i sovrummet han kan leka med men han hämtar bara en sak också skyndar han sig upp i sängen för att lägga sig på mig mysa och pussas Glad
    Åh jag hörde någon slags plogbil imorse (förmodligen var det något annat) så jag trodde det hade kommit snö inatt men inte då Rynkar på näsan nu får det faktiskt ta och komma lite snö! Tomte

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !