Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Åh underbara unge. Fick sovmorgon till kl 9.00 :) utvilad och glad !
Åh underbara unge. Fick sovmorgon till kl 9.00 :) utvilad och glad !
Hemkomna från kalas. Agnes somna nu. Så hoppas på en lång och skön sov morgon i morgon med :)
Åh jag vill med de breaking dawn. Har de tre första filmerna på blu ray, sett dem typ hundra gånger :) har även alla fyra böcker.. Åhh dom är så bra :) ska se breaking dawn någon kväll med syster och sambo som också är galna i dem :)
Usch ingen rolig dag i dag, sista dagen med min vän (hästen) i morgon kl 10.00 flyttar hon till de evigt gröna ängarna.. Åh vad jag saknar henne redan! Får bli en lång pyssel dag i stallet bara hon och jag.. Kommer tjuta konstant!
Ska även vara med i morgon. Har lovat henne sen jag tog över/köpte henne av nu syster att vara med till slutet, så det ska jag hålla fast det är tufft :( kanske löjligt av mig men ett löfte är ett löfte till vem man än gett det.. Hon har ju vart min trogna vän!
Har dessutom vart med när vi tog bort vår gemensamma häst min syster och jag hade och även min förra häst jag hade.. Det är tufft men ändå skönt efteråt att varit med hela tiden..
Ha en bra dag allesammans!
Här kostar det högst 1300 eller om det är 1600 kanske per familj att ha barn på förskolan/ dagmamma. Har man barnen 15/vecka är det samma pris. Därför jag inte tänker skola in Agnes än på länge eftersom jag kommer vara mamma ledig länge till. Blöjor och mat ingår! Nu springer min häst på de evigt gröna ängarna.. Fy vilken jobbig morgon :(
2barns: jo klippt av en del av svansen. Sen hennes grimma. Det stoppar jag i en påse och begraver i somarstugan. Där har jag/vi minnes lund för våra 2 andra ängla hästar. (oxå bit av svans och grimma begravd) Sen har vi 2 hundar några katter och en kanin som är begravd där oxå :)
Det kostar 5800:- att göra en trotjänar avlivning på häst. Men jag tror man får tillbaka det på försäkringen sen. Jag får i alla fall 12300:- som är kvar på hennes livförsäkring .. Men känns som inget om man jämför med att jag förlorat en av mina bästa vänner :( Beklagar Jennie :'(
Dubbel grattis 2barnsmamma :)
Vi kommer bara ta hit min familj när Agnes fyller år. Större kalas blir det när hon kommer upp i högre ålder, känns onödigt med något stort nu inget Agnes kommer minnas ändå.
Jag vet vad framfall är, men om det inte syns hur vet man då att man lider av det? Säkert fler som har det utan att vet om det tänker jag..
Trodde inte att det var bra att banta när man var gravid ? 8 kg är väl inte alls mycket på de veckorna? Skönt att värdena var bra i alla fall :)
Vilken jävla idiot till morsa!! jävligt bekväm. Typiskt en sån förälder som anser att det aldrig är deras barn som gör fel vad dom än gör ..