Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Stronza simpatica skrev 2011-11-13 18:00:36 följande:
    April barn: jo jag har "bara" 4 månader kvar nu:)!

Härligt, åh vad jag längtar tills det börjar hända saker nu :)

Ja idag skulle ju hyresvärlden komma och kolla möglet mellan 5-6, tio över 6 börjar jag ringa honom utan svar får sen tag på han halv sju och vad säger han då.. Jag kan inte komma idag hade glömt att jag skulle på fars dagmiddag ! Skrikandes Men va fn ring då och kom på förmiddagen ist, och när jag berättade att det var omfattande mögelskador så han var tvungen att ordna firma imorgon direkt sa han bara jaja jag får komma och kolla på det imorgon. Han är ju den största jubleidioten någonsin!

Min morbror skulle iallafall kolla upp om vi fick hyra ett hus av en han kände som stod tomt så jag hoppas verkligen det är ok så vi kan flytta dit snarast!  
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn
    Momalicious skrev 2011-11-13 15:59:31 följande:
    Imorgon är det en vecka tills jag får veta vad jag fick på högskoleprovet och snart får jag veta om jag kom in på första antagningen. Åh jag hoppas, skulle vara såååå kul!

Hoppas du kommer in, men det ska nog gå bra Skrattande
  • April barn
    thegoddess skrev 2011-11-13 21:10:12 följande:
    Är ni med i hyresgäst föreningen eller vad det heter?
    Ni SKA få hyres avdrag!
    Nej vi gick ur :/ men får nog bli medlemmar igen, vi har fått hyresavdrag förr så det hoppas jag inte han kommer krångla med nu....
  • April barn
    Trollungarnasmamma skrev 2011-11-13 20:04:58 följande:
    Grattis Aprilbarn!!!

Nu får man passa sej så man inte blir nedsmittad

Nu sover Nemi rätt kasst på nätterna men det är nog  förkylningen....tur man fick några sköna nätter innan

Tack :)

Haha ja det går ganska starkt i tråden ;) ni är inte sugna alls på syskon? :)

• April barn
    Stronza simpatica skrev 2011-11-14 08:11:55 följande:
    April barn: blir detta ditt tredje?

Usch vad jobbigt för er med boendet! Jag hade också blivit helt vansinnig!! Helt oacceptabelt! De är hur som helst skyldiga att hitta er ett tillfälligt boende under tiden.
    Nej andra, du också va? Men när har du bf då? Glad

Ja verkligen men min morbror har sagt att han nog ska köpa ett hus där vi bor och hyra ut till oss istället så vi slipper denna skiten (finns bara två hyresvärldar där jag bor och den andra är alltid full) herregud känns jättekontigt två barn OCH hus haha hoppas verkligen det gåt vi skulle prata om det under veckan, varmhyran skulle dessutom vara billigare än vad vi betalar i lägenheten trots att det är 1½ plans hus.. Gud vad alls känns bättre nu Skrattande
  • April barn

Trollungarnasmamma skrev 2011-11-14 10:36:14 följande:
    Jo  det är vi verkligen, hon har juh 2 äldre syskon med så det är fullt ös här, jag vill plugga färdigt & få ett fast jobb så ekonomin är säkrad, denna gången har det varit lite som ett orosmoln & jag har inte kunnat njuta fullt ut så det är bäst vi väntar för alla

Ja precis då har ni ju ett par stycken ändå och njuter full av dem :) vi vill bara ha tre (just nu iaf Drömmer) så har jag tänkt hoppa på utbildningen sen när jag varit hemma med den sista :)

Förövrigt sov marcus hela natten inatt Förvånad han somnade kl 19 och vaknade kl 06, jösses Skrattande  
    Trollungarnasmamma skrev 2011-11-14 10:49:00 följande:
    Sån morbror skulle jag med vilja ha!!!
    Haha ja, jag har nog världens snällaste morbror Solig han har visserligen väldigt bra ekonomi men ändå det är inte alla som gör så ändå Glad

• April barn

Jag och sambon träffades över msn haha, en vän till mig gick på samma skola som han på högstadiet och tyckte vi skulle passa så bra ihop så han fixade så vi hade varandra där. Men det var inte förens ett år senare sambon skrev till mig och frågade vem jag var och om jag ville träffas och sen fortsatte det

Marcus går nästa hela tiden nu, han går ca 10-20 steg tills han ramlar också kryper han resten sen tills han ställer sig igen, igår ställde han sig själv mitt på golvet Glad  

• April barn

Tack igen för grattis alla Skrattande

• April barn

Vi sänkte vår säng till botten läget när han började sitta vid 5 mån vågar inte riskera något han har ju inte sovit så mycket i den förens nu men vi tog ju bort sängramen från vår säng också för att han inte skulle ramla ner vid 1½ månad, nu kryper han ju både upp och ner från soffa säng och trappor så det skulle verkligen inte gå att ha spjälsängen på översta.

Urs idag när Marcus skulle gå till tv bänken snubblade han precis innan och slog i kinden jättehårt i kanten, blev ett jack som svullnade jättemycket stackaren var jätteledsen inte ens amma funkade Gråter

• April barn

Vad tråkigt med hästen lillsnurr, men det är ju som du säger bättre att ta bort henne innan hon börjar lida även fast det är jättejobbigt :(

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !