• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-06-30 22:05:09 följande:
    Tack, som jag uppfattar det så valde hon tryggheten, och det måste hon få göra, det är hennes val. Älskar henne fortfarande, det finns en dörr på glänt i mitt hjärta. :)
    (-: oh  vad fint , det finns det här  också kan jag medge , inte bara i hjärtat på riktigt , tryggheten ligger ju fortfarande hos (dig) även om tryggheten kanske  valdes först just nu.(-:(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 00:39:36 följande:
    (-: oh  vad fint , det finns det här  också kan jag medge , inte bara i hjärtat på riktigt , tryggheten ligger ju fortfarande hos (dig) även om tryggheten kanske  valdes först just nu.(-:(-:
    hon tycker säkert att detta är väldigt glädjande(-:(-:hon älskar dig lika mycket även om din dörr inte öppnas idag(-:(-:
  • Anonym
    Tack, som jag uppfattar det så valde hon tryggheten, och det måste hon få göra, det är hennes val. Älskar henne fortfarande, det finns en dörr på glänt i mitt hjärta. :)
    hennes dörrar e öppna för (dig) (-:
  • Anonym
    e inte vaken (-: på glänt??? följ ditt hjärta (-:
  • Anonym

Dra åt helete din fega jävel!!!! Jag blir så trött på dig, men var arg på mig då för att du fick din jävla klamydia pga ett jävla ons!!! Det är du som hade ONSet och INTE JAG!!!

• Anonym

Hade du haft en tjej där? Såg handuken idiotjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym (mjau) skrev 2012-07-01 00:56:55 följande:
    Lider med dig, då jag själv är i ungefär samma sits... :( *kram*
    sånt e livet ibland...det finns någon till er med kanske,.
  • Anonym

Nu ses vi inte på tre veckor och det smärtar. Hoppas du inte glömmer bort mig, men glöm inte bort att ha en underbar semester!

• Anonym

det känns som allting e bara upprepning av förflutna tråkigheter som jag inte vill veta av  , jag blir ledsen av det och vill gå min egen väg tills jag verkligen slipper detta.(-:

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 22:36:25 följande:
    det känns som allting e bara upprepning av förflutna tråkigheter som jag inte vill veta av  , jag blir ledsen av det och vill gå min egen väg tills jag verkligen slipper detta.(-:
    bli seriösa ngn gång.(-:
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!