• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Hej Mona Sahlin,

jag hatar dig. Du är själva själen i allt som är lismande och falskt. Du har genom
    ditt agerande och din inställsamma politik inte bara retat upp otroligt många människor,
    du har även försökt göra hela svenska folket till en del av PK-maffian. Alla skall ha bidrag,
    alla skall få komma till Sverige, alla skall ha allt, ingen har några skyldigheter. Men vet du,
    det är ingen värld jag vill leva i och din politik kan du hålla för dig själv. Tack och lov att du
    försvann som partiledare.

• Anonym

jag längtar tills jag får se dig i gen ...det komm er bli helt underbart....hoppas det blir snart ......

• Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-05-24 07:49:28 följande:
    Då säger man nog inte "jag längtar tills jag slipper se dig"..
    Nej, jag måste ge upp och acceptera att vi helt enkelt inte kan vara nåt annat än ovänner,
    av någon anledning som jag inte förstår och aldrig kommer att få veta.
    ähh ....ibland säger man saker som man inte menar ....ge det en chans ..(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-24 09:13:13 följande:
    ähh ....ibland säger man saker som man inte menar ....ge det en chans ..(-:
    om tex jag skulle lägga alla ord i vikt så skulle jag inte vilja se ngn....men längtar till att få se en alldeles speciell.(-: o dra ett streck över gamalt.
  • Anonym

Visst jag gjorde ett stort misstag att jag pratade med dom. Har nu insett det när chocken har lagt sig. Men det är ändå dit fel ifrån början!!! Men vi KAN ÄNDÅ PRATA UT IDIOT JÄVEL!!!

• Anonym

Enkelt att skjuta allt ansvar på mig, när jag är den som jämnt försöker göra allt bra igen. Kan inte se att du har tagit ansvar för dina handlingar. Jag kan axla allas handlingar på mitt ansvar, jag kan vara the bad guy en gång om det är det du vill, men sedan vill jag fan inte se dig igen. Någonsin.

• Anonym

Äntligen så finns det ingenting jag vill säga till dig längre. Har inte tänkt på dig på flera dagar, och nu när jag gör det, ja då känns det ingenting. Så skönt och äntligen säger jag bara!!

• Anonym

Egentligen önskar jag ingen något ont, men dig gör jag det ibland. Jag önskar att jag kunde sätta dig precis där du hör hemma.  

• Anonym

Ibland känns det som bara saknaden finns kvar av dig, men mest många härliga minnen av dig.
    Älskar och saknar dig. Min underbara ängel 

• Anonym

Om jag skulle berätta en sak för dig. Hur mycket det gör ont i mitt hjärta när du är nära. Ont för att du har stulit mitt hjärta för alltid. Men känslan av att inte kunna  lita på dig, hindrar mig från att säga allt jag vill från att ta allt jag vill ha DIG!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!