Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Over again) skrev 2023-10-30 23:24:27 följande:
    Svårt att säga, men mycket kunde jag ha gjort annorlunda. Men har man ett stort hjärta så är det lätt att falla dit tyvärr.
    Visst e de så, men bara om de handlar om beteende.. man ska inte förstöra sig själv bara för man vill tro o hoppas på att saker ska ändras.. man ska heller inte ändra hela sig själv för nån annan.. dock gör vi alla dumma saker imellanåt
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-10-31 01:03:18 följande:
    Nej jag är bara mig själv, godhjärtad och vänlig själ. Tyvärr utnyttjas det ofta lite för mycket, för inte kan jag väl säga nej till någon jag tycker om!?
    Nä, de e svårt 😔
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-10-31 21:12:50 följande:
    Låter de va bara just nu  har inga önskningar man blir bara besviken  lite trött på de
    Men om du får leka me tanken? Va vill du innerst inne?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 12:20:25 följande:
    Känns rätt meningslöst o leka med tanken de som e gjort e gjort 
    Går de inte att lösa då?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 15:05:07 följande:
    Ingen aning e rätt nollad
    Nollad? 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 15:38:53 följande:
    Ingen motivation , inget driv  noll
    Aha, nä då e de tufft att försöka lösa något.. kan du inte hitta nån morot alls som ger dig driv?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 18:49:27 följande:
    Ser ingen mening med att önska eller leka med nån tanke innan jag slutade höra av mej så va hon ganska tydlig , inget jag tänker säga emot eller tjaffsa om  så de e vad de e 
    Tydlig om vad? Va gjorde du för fel?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 15:43:13 följande:
    Nöjer mej som de e 
    Fast vi ser ju att du eg inte gör de..de e jävligt hårt att leva me ånger
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 20:31:31 följande:

Jag har ingen ånger o har inte gjort nåt heller de e mer den andra personen som valde den här vägen då får de va så

Så de e stoltheten de handlar om? Varför valde hon "denna vägen?"
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-01 20:31:31 följande:

Jag har ingen ånger o har inte gjort nåt heller de e mer den andra personen som valde den här vägen då får de va så

Förklara gärna lite mer om va som hände, då kan ja kanske förstå dig o ditt sätt bättre..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!