• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till en underbar man:   Hjärta

Jag vet att du är lika kär i mig som jag är i dig, och jag vet att du har väldigt svårt att hantera alla dessa nya känslor som sköljer över dig.  Men jag är också helt medveten om att du aldrig kommer att leva ut dina känslor. I verkligheten vet jag att det aldrig kommer att bli vi två, eftersom du är alldeles för fast förankrat i ditt trygga, gamla liv för att bryta dig ut.  Och fast det gör mig mycket ledsen att aldrig få uppleva det, har jag mycket respekt för det och kan acceptera ditt val. Jag kommer aldrig att förstöra för dig eller någon annan. Men om jag får önska mig något, så är det önskan att du skulle kunna släppa lite på den muren som du byggt runt omkring dig. Avståndet du håller till mig gör det så otroligt jobbigt och ansträngande att umgås med dig på ett vänskapligt sätt och det vore dock trevligt att sitta och diskutera livet och andra småsaker och samtidigt kunna slappna av och känna sig bekväm. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Kommer fortsätta tänka på dig och bara önska dig det allra, allra bästa. Tack för att du finns i mitt liv!

• Anonym

Till min sambo: Snälla! sluta upp med att hela tiden ta mig på brösten och mellan benen. Jag blir INTE kåt snarare tvärtom! Jag vill kunna ligga bredvid dig utan att du tafsar!

Till min granne: Du äger inte mig! Jag tycker om mina vänner, du har ingen rätt att snacka skit om dem inför mig!

Till min chef: Lägg av! Jag har en son! Han kommer bli sjuk fler gånger så japp! Jag kommer att vabba igen!!!

Till mitt Ex: Man tävlar inte om ett barns kärlek! Jag hoppas det biter dig i röven en dag när han inser hur krävande du är!

Såja! Skönt! :)

• Anonym
    Pour Philippe ... Votre beaux yeux bruns sont plus beaux que j'ai vu, vous avez mon corps pour implorer qu'il n'avait jamais fait auparavant. Mon corps entier tremble de désir et de nostalgie. Je veux tes baisers, tes caresses, je te veux. Je veux faire l'amour avec vous jusqu'à ce que le soleil descend et remonte. Vous êtes beau comme un dieu grec ...

Översättning::.  

Till Philippe... Dina vackra bruna ögon är dom vackraste jag sett, du får min kropp att längta som den aldrig gjort förut. Hela min kropp skakar av åtrå och längtan . Jag vill ha dina kyssar, dina smekningar, jag vill ha DIG. Jag vill älska med dig tills solen går ner och upp igen. Du är vacker som en grekisk gud...
  • Anonym

Du är så otroligt sexig, underbar och multifunktionell.
    Dig vill jag ha som pappa till kommande barn:) 

• Anonym

Jag vill separera! Leva livet, träffa någon som blir tänd på mig, åtrår mig och umgås med mina vänner. Samtdigt vill jag inte missa halva uppväxten med mina barn! :( Blir tokig av velighet!

• Anonym

Till min syster: Sluta spela ett jävla offer hela tiden. Hur fan tror du vi ska kunna ha en relation när du spenderar varje minut vi är tillsammans med att spy galla över mamma och prisa din pappa? Och JA, vi VAR rädda för den karln och NEJ, du var inte nog gammal då för att minnas hur jävla elak han var. Ge upp, väx upp och kom tillbaka när även du kan anstränga dig utan att beté dig som en omogen bortskämd unge. 

Till min pappa: Jag önskar du ansträngt dig att vara en så bra pappa för mig som du gjorde för mina två yngre syskon som dyrkar marken du går på. Du borde ha ansträngt dig mer när vi var små och inte låta din fru bestämma om vi fick sova över hos dig eller inte. JA det är klart som fan jag skyller det på henne, det var hon som sa att det blev för mycket barn hos er då. Vad tror du egentligen?

Till min andra syster: Börja betala tillbaka till mamma, nu. Och nej, har du inte pengar till en bil för över hundratusen, ska du inte gå till henne för ett lån. Du vet att hon är för snäll för att säga nej.  

• Anonym

Leker du eller menar du allvar? Eller är det en lek med allvar? Hur ska jag veta? Vet du?  Hjärta

• Anonym

Din otacksamma sak. Jag har förvarnat dig för två månader sedan att mina föräldrar och syskon kommer och firar vår födelsedag helgen runt din födelsedag. NU muttrar du Ja vi får se vad jag gör då. De kommer för att fira oss båda två din otacksamma jävel.

• Anonym

Tack för dina nyårshälsningar. De kunde inte vara mer tydliga. Mitt enda nyårslöfte i år är att glömma dig helt och hållet.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-01 01:46:48 följande:
    Jag vill separera! Leva livet, träffa någon som blir tänd på mig, åtrår mig och umgås med mina vänner. Samtdigt vill jag inte missa halva uppväxten med mina barn! :( Blir tokig av velighet!
    precis så känner jag
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!