• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (jag?) skrev 2011-12-28 16:04:27 följande:
    Det där kunde vara min sambo som skrev...till mig...

Tar det till mig, tack =) 

Det finns ju ingen mening med att skriva något till honom då han ändå inte kommer fatta någonting. Så varsågod, du får gärna ta det till dig Kyss
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2011-12-29 20:45:43 följande:

Var detta till mig?

Ja.
  • Anonym
    Heisan skrev 2011-12-29 22:53:43 följande:
    Herregud Har du varit med mitt ex? Kunde ha varit jag som skrev det...
      Hehe... nja... dom finns nog i liknande exemplar... i det sjuka brukar allt bli så likt, det är det sunda och fina som gör människor unika.. Inte kul dock att höra andra blivit skadade. Men grattis till att det är ett ex!
  • Anonym

Hej mens.
    jag har aldrig gillat dig. Inte ens innan jag fick dig första gången gillade jag dig. Det har varit så fruktansvärt skönt att slippa dig i över ett år men igår kom du tillbaka. Med din skitdåliga timing som vanligt. Vi ska fira nyår på min mans jobb, vilket jag inte är helt med på idén men tänkte att jag kan ju åtminstone parkera min häck  i bubbelpoolen men nu kan jag inte ens det. Tack så hemskt jävla mycket. Jag antar att jag får stå ut med dig några år till om vi ska ha ett till barn så behöver jag ju ha ägglossning och grejer, men sedan får jag nog ta mig en rejäl funderare på vad jag kan göra för att slippa dig så mkt jag kan.

• Anonym

Till sambon
    Är så jävla trött på din snorunge, kommer indragande här och tror han äger stället. Allt ska gå efter eran pipa vv. Ingen uppfostran, inga regler bara han ska, han vill, han får.. Hoppas ungen nångång bestämmer sig för att bo hos sin vidriga mor på heltid. Så lugnet och friden infinner sig här

• Anonym

Till min Sambo:
    är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig

• Anonym

Du är nog den största idiot som har gått runt i ett par sjukligt jävla fula skor!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!