• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag vet att du ljuger, och lämnar mig ensam när det är som värst.

Du gör ju bort dig när du sedan berättar vad du gjort hemma på fredan när du skickar sms och berättar hur dåligt du mår .

Jag kan lägga ihop 1+1 jag är inte dum i huvudet men jag skäms så mycket för din skull att jag inte ens kan konfrontera dig.

• Anonym

Till min x chef!

JAG HATAR DIG DIN JÄVLA ÄCKLIGA KÄRRING. Du tror att alla tycker om dig men dom fjäskar bara för att hålla sig på god fot med dg,,,, 

• Anonym

Till min före detta chef:

Du verkar tro att du är en bra chef som har läget under kontroll. Men varför är alla så spyless på dig. Less på att du aldrig kan ta itu med nåt. Att du låter den falska lismaren komma undan. Jag är så glad att jag sa upp mig. Och fler kommer att göra det.

• Anonym

Till min fd. klasskompis som jag inte gillar!

Jag hatar dig så otroligt mycket så det finns knappt ord för det. Jag vill aldrig se dig men ändå så ser jag dig på stan då och då. Nu är så otroligt omogen med, tar bort mig bild som att du vore som en fjortis fast du var 20 år!
    Men jag hoppas att du får ett helvete i ditt liv för dig kommer jag aldrig att gilla. Du får mig spyfärdig!

• Anonym

hahahaha, jag vet inte vad jag ska säga!

3 av mina gamla ragg/strul har nu tjejer!! Haha, alla 3 gick ut att dom hade ett förhållande på fb på mindre än 4 dagar!!!  Grattis till er tjejer som är ihop med idioter.....

• Anonym

Jag förstår att du har mycket runt dig nu och kanske vill sakta ner det som iaf var på väg att hända men jag skulle väldigt gärna att vilja att du talade om för mig hur du tänker, om jag ska vänta på dig eller ge upp. Bollen ligger hos dig nu, hör av dig när du är redo, när du har bestämt dig för hur du vill ha det.

• Anonym

Varför hör ni aldrig av er?! Idioter....

• Anonym

Du tröstar mig aldrig när jag mår skit, och när allt är kanon blir du bara elak och avundsjuk. Och du kallar dig min vän? I'm watching you, bitch!

• Anonym

Till en ung kille som har börjat med droger och....

För ett år sen var allt okej, och T hjälpte dig med allting och du sköte dig. Men va fan håller du på med nu?! Jag vart så jävla chockad när jag fick HÖRA att det var DU som hade gjort ALLT här på orten. Det kunde jag aldrig tro om jag ska vara helt ärlig. Kommer du ihåg hur rolig vi hade på nyårsafton förra året, vi hade det jätte kul. Men nu blir jag jätte ledsen och höra att det har gått så här för dig. Började nästan grina när jag fick höra allt du hade gjort. Du ska veta att barnen undrar vad du håller hus, men vi vill inte säga sanningen om dig än. Men jag hoppas verkligen att du får hjälp för du är en jätte FIN kille och sluta med drogerna NU innan det är försent!!

pussokram!

• Anonym

Jag har lust att dumpa dig här och nu.... tack och hej!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!