Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
"Inser ni hur patetiska ni är? Det är för helvete nätmobbning ni håller på med! Ni är så jävla patetiska. Go and get a life"
"Inser ni hur patetiska ni är? Det är för helvete nätmobbning ni håller på med! Ni är så jävla patetiska. Go and get a life"
Till mannen i mitt liv:
Det handlar inte om att hitta någon man vill gå till sängs med, det handlar om att hitta någon man vill vakna upp bredvid. Det handlar inte om att hitta den man vill leva sitt liv med, det handlar om att hitta den man inte kan leva utan. För världen är du bara någon... Men för någon är du hela världen!
Åååååååh, jag vill bara skrika rätt ut att jag älskar dig så jag döööör!
Till mitt ex
Jag är lycklig idag med min man och mina barn men jag har aldrig slutat älska dig. Vad vi hade var magsikt. Jag har aldrig känt sådan lust eller samhörighet med någon annan. I vilket fall är det för sent. Jag kommer aldrig sptlittra min familj för vår skull. När vi är runt 45 kanske det kan bli vi igen?
Idag är jag ledsen. Idag vill jag gråta. Idag känner jag mig ensam. Idag saknar jag dig så mycket att det gör ont. Längtar så mycket efter att bli kramad. Tror nästan att jag skulle kunna leva på enbart dina kramar...
Nu ska jag gräva ner mig i sängen tills imorgon.
Älskar dig så, saknar dig så…
Till min sambo:
Förlåt för idag min älskling, jag trodde du skulle bli glad, men ack så fel jag hade...
Men även om vi inte har pratat på ca 5 timmar och vi bor under samma tak, så skulle jag vilja fråga dig en viktig sak:
Vill du gifta dig med mig?
Jag älskar dig!
Till mannen i mitt liv:
Dags att börja kommunicera som vanligt folk. Det här blir helt galet. Du vet hur du kan nå mig om du bara vill.
Älskar dig. Saknar dig så...
Till min man
Jag förstår dig men du förstår inte mig, när jag säger att jag inte gillar att hon ringer hit till dig i tid och otid, arbetstiden är 7-16 för er, håll er till den, inte dygnet runt!!
Jag är inte dum i huvudet, säg som det är istället, jag vill inte vara kvar i detta äktenskap om du inte älskar mig längre!! Säg sanningen så lämnar jag dig utan några som helst problem!!
och till hans kollega:
Ge faan i att ringa hit i tid och otid, vill du prata med honom så gör det på arbetstiden 7-16, och är det något mellan er så yttra dig, istället för att hålla på som en djävla barnrumpa! Så djävla falskt och äckligt beteende som du håller på med Grrrrr!