• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2011-11-09 20:33:56 följande:

Jag vet inte hur jag ska bete mig med min kärlek längre. Älskar dig men går sönder av hur du plågar mig. Förstår att det inte finns någon framtid men klarar inte att bryta mig ur. Snälla, hjälp mig att komma loss så jag kan få börja sörja och komma vidare. Smärtan är outhärdlig.

Dumpa killen och försök gå vidare. För det ska jag nog göra........ =(
  • Anonym
    Anonym (oj oj) skrev 2011-11-09 21:11:42 följande:
    Jag tänker på dig varje dag.. tänker mig hur det skulle va om vi träffades . Hur du skulle kolla på mig med dina fina ögon..hur du säkert skulle le .
    Jag har aldrig träffat dig .Och ja kan inte förstå egentligen hur ja kan känna så som jag gör .
    Men varje gång vi pratar med varann så får du mig att bli sådär superglad och skina upp som en sol.
    vet inte varför .. jag bara blir så himla glad.
    Så när vi inte sitter och chattar med varann så tänker jag på dig varje vaken minut.

Jag vill såå gäärna träffa dig . Men är rädd att du inte kommer att hysa några känslor för mig. Sådana känslor som ja har för dig..

De enda ja vill är att kyssa dig . Att vi två ska bli ett..smälta in i varandras armar och bli helt galet förälskade i varann.

Jag vet att jag bara är en främling för dig .
    Och ja har så svårt att förstå varför ja så gärna vill hålla din hand . jag bara vill . 
    Berätta allt jag känner . men ja är så rädd..
    Det heter SMS (short message service) av en anledning...
  • Anonym

Här är bästa tråden ever! För det är så skönt att man kan skriva av sig....

• Anonym
    Anonym (oj oj) skrev 2011-11-09 21:50:11 följande:
    smsar inte med varann . Chattar .
    1. Du skriver som om du går i sjunde klass
    2. Han har somnat innan han kommit till hälften
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-09 21:29:43 följande:
    Dumpa killen och försök gå vidare. För det ska jag nog göra........ =
    ja vet, vill inte, måste men behöver nog hjälp. Rynkar på näsan
  • Anonym
    Anonym (fyndet) skrev 2011-11-09 23:38:36 följande:
    När jag gjorde slut så lät jag dig gå på om hur jag inte uppskattade dig eftersom jag liksom "alla tjejer" hade en massa orealistiska romantiska förväntningar om hur killar och relationer skall vara. Du fick till och med fantisera lite om hur jag skulle komma på bättre tankar i framtiden. Du blev trots allt dumpad och jag tänkte att jag kunde bjuda på att du fick rädda ditt ömtåliga ego.

Egentligen hade jag velat säga något i den här stilen:

Jag förstår att du tycker att vi hade ett fantastiskt förhållande och passar jättebra ihop. Du fick ju vara med en attraktiv, smart och trevlig tjej. Ett riktigt fynd, om jag får säga det själv.

Jag för min del var ihop med en person som gapade och tjurade som en barnunge när något gick honom emot. Ibland av ingen anledning alls. En trist slacker vars främsta ambition i livet var att vara aaaaavslappnad. En uppblåst besserwisser som i sjäkva verket hade rätt stora brister i både intelligens och allmänbildning. Gud, vad less jag var på dina korkade utläggningar som jag förväntades beundra!

Allvarligt talat, vad tror du att en attraktiv, smart och trevlig tjej får ut av att vara med en sådan typ? Om det är någon som tänker orealistiskt så är det faktiskt du.

(know the type)
  • Anonym

Allt jag ville igår var att du skulle kyssa mig och erbjuda mig att sova över. Nej, jag ville inte ta en taxi hem. Jag ville sova med dig! Nästa gång vi ses, är det ok att jag pussar dig då?

• Anonym

Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig i ett sms, så kan du ringa mig? (a)

• Anonym

längtar efter dig, vill drunkna i din godhet och din passion

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!