-
Precis ni som glider runt o tummar ner då riktar ja de ju till dom som gör de o inte alla alltså dehär e logik på ganska låg nivå. Hade bra nu iställetAnonym skrev 2024-08-23 23:35:29 följande:Helt osynligt, faktiskt. "Det gäller alla och alla måste nosa tillbaka" står det ju.
-
-
Nåt mer osammanhängande får man ju fan leta efter i en lada i sydvästra skåne.Anonym (SP) skrev 2024-09-06 18:27:22 följande:Det är så plågsamt att älska dig på avstånd och kärleken gör mig gallen. Jag har redan gått över alla mina gränser.. När jag har kommit till dig för att berätta om mina känslor i januari, när jag har ringt dig några gånger och bjudit in dig till mig.Snälla gör ett steg till mig om du är singel och har känslor för mig.P.S. Du får samma svar som jag har mejlat till dig den 4 september kl.14:26.
Det går inte att beskriva med ord hur jag saknar dig, my love. -
Kärlek e bara skit man blir blåst på ett eller annat sätt.Anonym (Hurpen) skrev 2024-09-08 13:37:38 följande:
Varför kan jag inte sluta tänka på dig?
Varför undrar jag hur du har det?
Om du ännu är ihop med killen som kom efter mig och som du haft före mig.
Ibland undrar jag om och i så fall hur många andra du dejtade under tiden som vi var tillsammans? Med ca 20 mil emellan och mycket helgjobb hade du alla möjligheter i världen att träffa andra och ibland undrar jag om du gjorde det också
Hur som, du var min bästa flickvän och jag saknar dig kopiöst fast det är drygt 1,5 år sedan jag bröt när jag trodde vi höll på att hitta tillbaks men du dejtade en annan fast vi delade säng, När sedan en du skrivit med och som skrivit på dina sociala medier under hela tiden vi var tillsammans hälsar på dig och du honom tackar jag för mig och tar bort dig från sociala medier men saknar dig gör jag. Suck.
-
Så kan de ju va sen får man ju skylla sej själv när man beblandar sen med omogna narcissister.Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-10 18:10:20 följande:Bara när de e fel person ❤️
-
Lite kul o köra Netstat finns en del med dubbla o trippla konton här. Varför har man ens de kan man ju undra.
-
Vem bryr sej om vad andra tycker du kan skriva Hej så får du tumme ner direkt. Se de såhär dedär e bittra människor som troligen inte mår så bra. Sen ålder ja klickar man så gör man de e bara en siffra förutsatt att båda e myndiga o har lite vett i skallen.Anonym (Urban) skrev 2024-09-11 07:33:31 följande:Så fort det är lite mer åldersskillnad där mannen är äldre blir det tummen ner. Det slår aldrig fel haha. 4 stycken än så länge. Hur många kan det bli?
-
Glöm o gå vidare bästa man kan göra.Anonym (Lite anonym) skrev 2024-09-13 21:16:51 följande:
Saknar dig varje dag. Gråter. Men jag förstår att jag aldrig betydde någonting för dig. Jag är så korkad.
-
Back to school grammatiken för helv...Anonym (SP) skrev 2024-09-13 22:35:39 följande:Jag mår dåligt utan dig. Du är finaste personen i hela värden för mig och du betyder jättemycket för mig. Jag älskar dig från månen och tillbaka , den är magiska känslan som ger både lycka och ont.
Allt jag vill att vi pratar med varandra. Det är tung att hålla våra känslor inuti. Kan du komma till mig kl.18 på söndag? -
Jodå man släpper om de e osunt då spelar de ingen roll vad man känt sen kan man tappa känslor väldigt fort om den andra beter sej illa tex de blir oattraktivt väldigt fort.AlbaC skrev 2024-09-14 21:26:22 följande:Gissar det saknades känslor om en man tar avstånd på det viset. Praktiska skäl är nog mest ett svepskäl. Tänker det kanske är lättare att släppa med det i åtanke. Män släpper sällan någon de verkligen älskar pga sådant tror jag, men visst jag kan ha fel..