Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Då den här fantastiska sajten inte gör så att man kan citera längre så fick det bli såhär. Men det där kunde jag också ha tyckt om och med en omöjlig person!
Då den här fantastiska sajten inte gör så att man kan citera längre så fick det bli såhär. Men det där kunde jag också ha tyckt om och med en omöjlig person!
Det kan aldrig bli vi. Du vet inget om mina känslor men jag kände mig lite förkrossad. Så fånigt jag vet, men jag kan inte hjälpa det.
Nu i veckan. Jag hade jättesvårt att somna en kväll. Jag frös och tänkte för mycket. Men till slut lyckades jag falla in i sömn. Jag drömde om dig. Du satt lutandes mot en vägg och höll om mig bakifrån. Du värmde mina händer.. Det var så mysigt, helt underbart. Jag kände din värme. Men till slut var du tvungen att "gå". Du reste dig upp, tittade in i mina ögon och frågade mig om det kändes bra & ifall du kunde gå. Jag svarade ja, självklart. Du hade hjälpt mig mer än nog.
Sen ringde klockan och jag var helt förundrad över denna dröm. Du blir sån hjälte i varandra dröm jag haft om dig :)
I am what I am. I may not be perfect and I make
mistakes but when I care, I care with all my heart.
Walk away.. It's the only way to go. Freedom
Det är bara att ge upp kvinnor och relationer, ligga med dem går bra men inget mer.
Jag är så arg på dig, så besviken. Betydde jag inte mer för dig? DU uppvaktade mig, DU var den som drev detta. Och när känslorna kom och vi hade så stark kemi och attraktion - då flyr du. Höll dig borta. Tystnad. Och nu har du börjat dejta en annan kvinna.
Du ser lycklig ut och jag gråter.
Det hade varit mycket enklare om det varit så uppenbart att vi inte passade ihop. Men när det var så tydligt att det fanns känslor och att du valde bort mig pga av praktiska utmaningar att få ihop våra liv.. när du var den drivande!
och sättet du avslutade det på.. med frånvaro och total tystnad. Så respektlöst..
Men tack för att jag fick se din sanna sida. För det är en sida jag aldrig skulle kunna acceptera. Aldrig. En medelålders man som beter sig så taffliga är riktigt avtändande. En man som inte har stake att kämpa för en kvinna han uppenbart tyckte om. Svagt.
Älskar dig. Önskar dig lycka till men att du blir skallig inom kort och att din nya tjej får brottas med alla sina tillkortakommanden som jag nu slipper. Skål
Varför skriver ni hen? Det är antingen en han eller hon!