Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Ett råd till er därute.. Misstänker ni att någon kan vara en narcissist, tro på det och gå vidare. Ingen ni bör involvera er med! Hemska människor
Ett råd till er därute.. Misstänker ni att någon kan vara en narcissist, tro på det och gå vidare. Ingen ni bör involvera er med! Hemska människor
Det här med ex och vänskap är ett trixigt kapitel - kan man vara vän med någon som man mest velat slita kläderna av? Vänner tycker man om som personer, ett ex som har en annan uppfattning av hur man ska bete sig mot andra än man själv har, hur skulle den förvandlingen ske, magi? Kan samma person vara en dålig partner men en bra vän?
Så många frågor men är svaren ens intressanta. När det finns så många andra människor att lägga tid på.
Så lugnt och skönt det är nu, man kan börja andas igen och sömnen blir bättre och bättre. Det börjar ordna upp sig
Så lugnt och skönt det är utan alla lögner och manipulationer. Jag saknar det fina vi hade, men ändå gör jag inte det. Det var nog bara en fasad för att snärva mig och då finns det ingenting att sakna. Hur kan man leva med sig själv och att vara så falsk? Troligtvis är du sjuk och har några diagnoser, men är inte utredd för det, och jag har redan minst en jag är ganska säker på. Ändå har jag inget hat mot dig, eftersom du förstår inte ens dig själv. Du lever nog nu med dina egna demoner som äter upp dig. Men du kommer göra det igen, nästa offer, till nästa offer och så fortsätter det. Stackars alla som råkar ut för dig.
Blir aldrig klok på det du gör? Vad blir bra av att hålla på sådär? Blir du lyckligare eller tror du att jag uppskattar det? Nej, inte bättre för någon!
Ni som saknar alla dessa personer, tänk på att dessa även kan vara en narcisstist. Då kan de få er att älska dem, samtidigt som de inte har någon som helst empati eller känslor för er, då de bara älskar sig själva. De är världens jobbigaste psykfall att bearbeta