Inlägg från: Anonym (Enigma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enigma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Auditanne skrev 2024-05-11 17:17:47 följande:
    Jag är åtminstone ärlig och tydlig, både härinne och mot folk i riktiga livet.
    Ditt val o berätta saker för helt okända människor. Kryptisk ? Nu vade ju inte riktat till dej så vet faktiskt inte ens varför du kommenterar.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-11 20:22:51 följande:
    Detta är ett diskussionsforum och inte meningen att användas för att skapa egotrådar att ventilera sig på.

Dina länkade låtar är kryptiska ja och de säger inte mycket om något du tänker. Egoinlägg med andra ord och inget som hör hemma på forumet.
    Har man nån skyldighet att berätta allt för dej ? Alla uttrycker sej olika alla e inte lika. Alla inlägg e väl egentligen ego för dom e inte riktade till alla utan till en specifik person. Men bra att veta att du styr hur man får uttrycka sej här. Sen e de väldigt många som ventilerar här de e ju lite meningen med tråden eftersom man inte vågar eller kan skriva till den de berör. 
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-11 21:09:18 följande:
    Fast det är fortfarande ingen sångtråd eller egotråd, oavsett vad någon tycker om dina inlägg.
    Och igen alla inlägg e ju ego eftersom dom inte riktar sej till alla här utan en specifik person
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-11 21:16:58 följande:
    Jo, men en regel är att man ändå gör sig förstådd, annars blir det bara nonsensical och man tar upp onödig plats på ett forum som är ämnat för alla.
    Vad vet du om ja gjort mej förstådd ? Personer de gäller kanske ser de o fattar sen om du förstår e ju ganska ointressant för de e inte riktat till dej. Tror du missat trådbeskrivningen helt om du vill göra de till nåt  diskussionsforum så kanske inte alla vill diskutera utan bara ventilera.
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-12 01:14:06 följande:
    För att du inte uttrycker dig tydligt utan skickar sånger istället och detta är ingen sångtråd. Det spelar ingen roll vem texterna är riktade till då detta fortfarande inte är en egotråd som bara är till för en själv. Nej, det är du som missförstått då Familjeliv är just ett diskussionsforum och inte en plats att nyttja för att ventilera. 
    Så vad e tråden till för då ?
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-13 03:56:04 följande:
    Skriva sms vilket också står tydligt i trådstarten.
    Precis så vad finns de o diskutera då ???!
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-14 02:15:37 följande:
    Har jag nämnt något om att diskutera? Man kommer in här och skriver några rader till den person som finns i ens tankar. Som ett sms fast inte till någons mobil utan i tråden. Inte svårare än så.

Sluta tjata nu för det finns inget mer att säga, oss emellan. Vänd dig till den person du inte vågar eller har möjlighet att kontakta istället. 
    Jo jag gjorde de men du började gnälla o sa att dehär var ett diskussionsforum . Du verkar inte ha så bra koll på vad du säger. Låt folk uttrycka sej hur dom vill. 
  • Anonym (Enigma)
    Auditanne skrev 2024-05-14 22:33:54 följande:
    Som sagt. Det är ingen egotråd utan kutym att man uttrycker sig på ett sätt som folk förstår om de skulle vilja diskutera eller svara på inlägget. 

Jag gör det rätta här och uttrycker mig tydligt - till min killkompis vill jag säga att det är tråkigt att din flickväns svartsjuka kommit emellan oss.

Jag vet att du föreslog att vi kunde ses ändå utan henne men det gör mig obekväm att umgås med dig när jag vet att din sambo inte gillar det av nån anledning. Understryk för henne att vi bara är vänner och aldrig varit något annat än så under de flera decennier vi känt varann. 
    Suck huvudsaken att personen de e riktat till fattar om jag e otydlig mot dej e rätt ointressant eftersom de fortfarande inte e riktat till dej. E vi klara nu ?
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (SKEN) skrev 2024-05-15 16:16:24 följande:
    Jag har inte heller emot något av dina inlägg. Jag tycker det är vad tråden är till för. Skriva det man vill men inte kan skicka. 
    Men varför valde du att komma tillbaka?
    Det lät på dig som att du kommit över personen, om jag nu minns rätt. 
    Ja den personen e väldigt borta  gästspelar lite
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!