Inlägg från: Anonym (HeartOfFreya) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HeartOfFreya)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Z) skrev 2023-06-18 20:23:00 följande:
    Tack ❤️

Även om jag låter logisk i det är jag också delvis bitter fortfarande. Varför gör livet så liksom. 
    Lr hur? Va e meningen? 😔
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-06-19 21:30:02 följande:

Hoppas du hittat någon som du kan bli lycklig med, och som inte bara utnyttjar dig.
    Jag älskar dig! Hjärta

Om detta varit från personen som förstört mitt sinne så hade ja sagt..

Ja kommer aldrig nånsin ha nån igen..för du försvinner aldrig ifrån min hjärna. Ja hatar dig, ja saknar dig, ja älskar dig, ja hoppas du mår dåligt! 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-06-20 19:58:24 följande:
    Var inte orolig, det är det inte!
    De trodde ja inte heller, de var bara va ja hade svarat i ett sånt läge. 
  • Anonym (HeartOfFreya)

Förra midsommar låg ja hemma o storgrät över va du sa utanför mig att du skulle göra. Åka o ligga me nån annan, o att få se dig göra detta.. ja trodde inte de fanns nån så känslokall individ som dig.

Ja trodde ja skulle känna nån form av trauma över detta, men imorrn ska ja o min bästa vän ut i skogen o fira i lugnet. Ja ser faktiskt fram emot detta. Så nåt positivt har de ju ändå kommit ur helvetet me dig. 

Trevlig midsommar din psykopat, för de ska ja ha! 

• Anonym (HeartOfFreya)

En sak kan jag säga, har nån av er gjort fel mot er älskade.. varför inte bara be om ursäkt o säga de till denne? Vill ni verkligen leva me personen så ta tillvara på de! Man lever bara en gång.. ja hade dock oturen att träffa en man som inte har känslor, han bara imiterar andra..

Må denna midsommaren leda till den kärlek ni önskar! <3

• Anonym (HeartOfFreya)

Idag e en sån dag då ja saknar tiden då allt var bra. När ja var lycklig o hade nåt att tro på. Just nu vandrar ja i en labyrint av känslor. Ja vet va ja vill men ja har ingen aning om hur ja ska nå dit. 

Med tiden så lär de väl visa sig..

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Duvblå) skrev 2023-06-25 01:42:25 följande:

Du fick mig att öppna mig, att släppa in dig, jag kände mig trygg med dig på ett sätt jag aldrig känt med någon annan. Jag har delat saker med dig som jag aldrig har berättat för någon annan tidigare. 

Det som smärtar mest är att du inte ser din egen del. Du verkar helt ointresserad av hur jag känner och tycker, vilket går helt emot det som jag trodde var du.  

Jag går från klarhet till klarhet, men du står inte vid min sida och kan se det jobb jag gör. Hade det inte varit för dig hade jag inte vaknat upp. Förändringarna jag behövde göra var mkt enklare än vad jag trodde. 

Jag fick aldrig säga till ditt ansikte att jag älskar dig. Jag fick aldrig röra vid dig på det sättet jag behövde för att få visa vad jag verkligen kände. Jag fick ingen sista kyss, eller känna din värmde som tidigare fått min puls att rusa.

Jag är sårad, jag har bara ett hjärta? 

Detta.. skicka för tusan!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-06-24 17:34:59 följande:

Jag hatar att såra dig, fast jag vill göra precis tvärtom. Jag vill se dig glad och lycklig

Men gör de då?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-06-25 06:05:54 följande:
    Vad ska jag göra menar du?

Jag vet däremot tyvärr vad jag måste göra, vandra vidare och inte se mig om igen. Tänker inte brytas ner mer, jag är värd så mycket bättre. En del förstår inte vad de har, förrens de går miste om det.
    Men du skrev ju att du hatar att såra "hen" o vill göra tvärtom? De låter ju som att de e du som bryter ner?  Men ja, du har rätt..man saknar inte kon föräns båset e tomt 

Va hände om man får fråga?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2023-06-25 11:40:20 följande:
    En skitsak, ett missförstånd.
    Det största problemet var att låta sig bli kär, till ingen nytta.
    Men går de inte lösa då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!