Inlägg från: Anonym (Vad göra?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vad göra?)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Kanske) skrev 2024-02-25 18:57:39 följande:

Oj, såpass. Tror det är ganska vanligt här att man känner igen sig och tänker det kanske är en själv det handlar om. 

Usch blir lite svettig av detta och vill inte skriva för mycket. En sak kan jag säga, han är äldre än mig. Ganska mycket. 

Ok, då är det nog inte jag så du kan sluta svettas nu haha.
    Jag är äldre men skillnaden rör sig nog bara om typ 5 år.
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-02-26 07:22:59 följande:

Jag vet att du är fem år äldre än jag, jag känner inte åldersskillnaden. Jag gillar dig verkligen jätte mycket och saknar dig. 💛
    P.S. Det var jag som ringde till dig igår.

Ok, skriv vilket klockslag du ringde till mig igår så kan vi iallafall bocka av den punkten 😂
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Anonym ( 21*24=504 )) skrev 2024-02-27 07:09:45 följande:

Jag tror att det var kl.15:30 ungefär på svenska tiden. 🙂

Klockslaget ganska nära, men du skriver svenska tiden, vilket borde betyda att du är utomlands, vilket i sin tur leder till att det inte är dig som min text var riktad till.
  • Anonym (Vad göra?)

Jag fattar inte vad som händer, känner inte igen mig själv. Som en tonårscrush.

Går sönder inombords men måste nog fortsätta mitt skådespel. Det kanske går över.

• Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Han som tänker på dig) skrev 2024-03-03 21:55:22 följande:
    Varför behöver du skådespela?
    Vi jobbar tillsammans, vet dock inte hur länge jag kan hålla fasaden uppe.
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Over again) skrev 2024-03-03 22:00:39 följande:
    Håller med? Varför en akt?
    Vi jobbar tillsammans, vet dock inte hur länge jag kan hålla fasaden uppe.
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Han som tänker på dig) skrev 2024-03-04 22:48:55 följande:
    Du kan säga något utan att säga allt. Gör ett milt bryt på den vanliga jargongen som sticker ut utan att avslöja allt. Som planterar ett frö. Säg något du inte brukar säga. Vilka ord beror såklart på var den normala nivån ligger. "Du är fin" / "Jag drömde om dig i natt, undrar varför" / "jobbet vore mest grått utan dig här" osv. Jobbar ni på samma ställe geografiskt så prova lätta oskyldiga beröringar, axlar, armar, se hur hen reagerar. Dröj kvar blicken längre.
    Jo, jag försöker hitta luckor att lägga in frön som du beskriver ungefär. 
    Träffas typ 1-2 ggr per vecka men har typ alltid folk runtomkring oss så det är svårt.

Drömmer om att bara ett, (det räcker med ett) tydligt och solklart tecken skulle komma från henne först.
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Han som tänker på dig) skrev 2024-03-04 22:48:55 följande:
    Du kan säga något utan att säga allt. Gör ett milt bryt på den vanliga jargongen som sticker ut utan att avslöja allt. Som planterar ett frö. Säg något du inte brukar säga. Vilka ord beror såklart på var den normala nivån ligger. "Du är fin" / "Jag drömde om dig i natt, undrar varför" / "jobbet vore mest grått utan dig här" osv. Jobbar ni på samma ställe geografiskt så prova lätta oskyldiga beröringar, axlar, armar, se hur hen reagerar. Dröj kvar blicken längre.
    Tror kanske jag iallafall gjorde ett försök till att så ett frö nyss.
    Nu gäller det väl bara att vattna med jämna mellanrum tills det börjar gro.
  • Anonym (Vad göra?)

"Trivs verkligen med att jobba med dig och har kul.
    Men jag tror jag fått fjärilar i magen för dig.
    Vad ska vi göra?
    Jag tror verkligen jag kan lägga det åt sidan och fortsätta business as usual, kanske bara är förvirrad.
    Ville bara att du skulle veta om du tycker att jag beter mig konstigt just nu.
    Hoppas inte jag förstört något och du tycker illa om mig nu."

• Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Mannen i 40årsåldern) skrev 2024-03-07 18:22:16 följande:

Trodde jag kunde glömma dig men kan inte. Och trots alla hintar så verkar du aldrig fatta vad jag känner för dig. Jag lägger ner nu. Vår senaste kontakt sa allt tyckte jag. Striktly buissnes! Inte för att jag kan göra något ändå,men ibland vill man ändå få fram vad man känner. Men jag har nu bestämt mig på allvar att strunta i dig nu. 

Haha, av en tillfällighet blev våra inlägg ganska lika och postades nästan samtidigt.
    Vill bara klarera för alla att de inte hänger ihop på något sätt. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!