Inlägg från: Anonym (Vilis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilis)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Eller så ger man en tumme ner om man inte gillar någons texter? Så är jag införstådd med hur det hela funkar.

Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 22:22:01 följande:

Ge en tumme ner om du känner dej psykiskt labil o känner att du inte mår så bra ; )

• Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 22:32:58 följande:

@Vilis. Vet du ens vad ditt nick betyder eller gillar du bara o förnedra dej själv?

Mitt namn syftar inte på något latinskt om det var det du trodde. Nej, jag förnedrar aldrig mig själv utan är en person som faktiskt har äkta självrespekt. Till skillnad från vissa andra. 
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 22:46:58 följande:
    Ordet har en betydelse bara så du vet.
    Nej, det har det inte alls. 
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 22:50:08 följande:
    De kan du ju kolla själv annars ganska enkelt
    Det behöver jag inte göra. Jag vet redan vad det betyder för mig. 
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 22:53:08 följande:
    Ok frågade bara om du visste
    Jag vet redan som sagt och det är inget du behöver bry dig om. Håll dig till topic istället. 
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 23:01:34 följande:
    Ojj lite attityd brukar du ha de mot folk du inte känner då stämmer ditt nick ganska bra i såna fall : )  ha en bra kväll nu.
    Nej. Det var du som gav mig en spydig attityd genom att börja tjafsa om mitt namn vilket du inte vet något om, annat än att ordet finns även på latin, och jag har redan sagt att det inte är nåt latinskt ord som åsyftas.

Är man själv spydig så kan man nog inte räkna med ett trevligt svar tillbaka. Och igen, håll dig till ämnet istället för att dra upp en massa oväsentlig goja. Mitt namn har inget i diskussionen att göra. 
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-08-03 23:12:16 följande:
    Har sett dina tidigare inlägg du e inte så trevlig i dina citat citera inget du inte har med o göra då om du inte vill ha svar eller mothugg. Släpp de o gå vidare ha en bra kväll nu.
    Jag har inte varit otrevlig någonstans annat än till folk som är det mot mig och då får ni skylla er själva.

Släpp det hela själv och sluta tjata. Du var den som attackerade mig först så bara lägg av. 
  • Anonym (Vilis)

Uthängd nu är jag rädd.

Och det är mestadels ditt eget fel. Du skulle inte varit elak mot mig från början. Vissa biter tillbaka.

• Anonym (Vilis)

Särskilt när du själv ägnat dig åt fula rävspel långt innan nån annan bestämde sig för att ge igen med samma beska medicin. 

• Anonym (Vilis)

Psykstörda typer ska inte kasta sten i glashus. Särskilt inte när de själva orsakat sin egen situation i stort sett.

• Anonym (Vilis)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-19 05:09:05 följande:
    Helt rätt! Dock är det alltför många som blir kallade psykstörda när dom bara inte tolererar att bli manipulerade! Sug på den en stund!
    Behöver jag inte göra eftersom jag inte manipulerat någon. Snarare blivit utsatt för det själv av ett stört pervo. 

• Anonym (Vilis)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-22 02:21:42 följande:
    Om de e så o du vet om det? Hur mycket har det skadat dig?
    Bryr mig inte om det där äcklet längre, nöjer mig med att anmäla hans pedofiltrådar. Tycker dock synd om de som bor runtomkring honom. Särskilt deras barn som ingenting vet. Än. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!