Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Lova att du aldrig lämnar mig.
Lova att du aldrig lämnar mig.
När jag är såhär ledsen vill jag bara att du ska hålla om mig och berätta att allt kommer bli bra. Men hur ska du veta hur jag känner när allt brister bara så länge jag är ensam?
Jag lämnar alla jag gillar för den jag älskar ...
I don't think I know you. Don't think I ever will Am I inlove with you? Well, I don't know still It may sounds strange, but I'm warnin' you. I may not be that nice Maybe, baby, I'm a heartbreaker. Heartbreak. Heart of ice But I'm burnin', burnin' 'Cause you set my soul on fire Girl, I don't know what I'll do 'Cause I'm burnin', I'm burnin' I'm burnin' with desire Yes, I'm burnin' And it's all because of you We can't be together. I'm not that kind of guy I'll be gone and lost forever. And you won't know why Don't get me wrong, I'm only warnin' you. You'll be on your own Maybe, baby I'm a heartbreaker. Heartbreaker. Heart of stone But I'm burnin', burnin' 'Cause you set my soul on fire Girl, I don't know what I'll do 'Cause I'm burnin', I'm burnin' I'm burnin' with desire Yes, I'm burnin' And it's all because of you Because of you
Älskling, jag önskar att jag kunde berätta för dig hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag uppskattar dig.
Men känslor är svårt för mig... Och en inre röst säger: -"Om du berättar för honom hur mycket han betyder för dig så kommer han le för sig själv och sedan kommer han lämna dig, så vad du än gör - berätta aldrig."
Detta tär på mig och jag önskar ibland att du kunde veta hur det känns inuti mig.
/din tjej
Till mitt jävla ex som är pyskopat och mytoman Idag önskar jag att jag aldrig hade träffat dig...... För nu har du förstört mitt liv! Är du glad nu??? Jävla idiot!!!!
Jag vet inte vad jag ska säga dig! Har du blivit mytoman och pyskopat eller?
Lasse i Gävle!! Ta och väx upp för fan! Akta er tjejer denna idiot....