• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag är så trött på dig och ditt ständiga emo-prat och tillika lipande så fort vi ses. Är jag din terapeut?
    Är även så trött på att ständigt behöva anpassa mig till dig och dina många tabubelagda ämnen. Igår när du ville ses kunde jag sagt ja men jag ljög för att slippa träffa dig. Jag satt hellre ensam hemma och var uttråkad än spenderade tid med dig.

//Ond

• Anonym

Tja antar att det finns inte mer att säga........................................................

• Anonym

Spelas för mycket spel då får alla skylla sig själv att det går som det gör , för min del har ni aldrig funnits där , så varför skulle  jag ens tänka tankarna ,,, nej det är ju bara mitt fel såklart ,,,,,,

• Anonym
    Anonym (trött) skrev 2013-01-16 21:53:55 följande:
    jaga mig dåå? :(

No fucking way..............
  • Anonym

är det det du saknar att bli jagad .... visst bara du skiter i mig sedan och låter mig gå vidare...
  • Anonym
    Varför vill du bli jagad ??????
  • Anonym
    Anonym (trött) skrev 2013-01-16 22:29:15 följande:

nej, vill ju att du ska tycka om mig haha. därför du jagar mig.

för att det bevisar att personen i fråga bryr sig.

Ja det är sant ju , men när jag/du  är ledsen vem  ska finnas där då ,, när jag behöver dig var finns du/jag då..när jag behöver prata vem bryr sig då  ..Men om jag jagar dig då bryr jag mig ..........Tungan ute
  • Anonym

FÖR AKOHOL O DROGMISSBRUK ,., NARCONON  i Eslöv  är ett livsförbättringsprogram för drog och missbrukare av olika slag ..... Ring   0413-10940 eller 0731-533156, en enskild person kan inte  utan behandling och avgiftning ,,,,,,,,,,,,,,,,om det finns någon du älskar som tar droger eller missbruk så  kontakta Narconon ,det krävs avgiftning för att  bli helt klar med livet och  förståndet.

• Anonym

Kära sexiga lärare, Jag har velat ha dig sedan jag såg dig 9 januari 2011. Vet att vi har pratat några ggr men aldrig om detta. Ibland misstänker jag att du tänker likadant som mig, men jag vågar inte fråga. Du har tjej, jag har kille, kanske är detta en sak som bara skall hållas till fantasin... Och en sak till, din kropp och ditt leende gör mig knäsvag. /din elev som ibland hittar på problem för att kunna gå och prata med dig...

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-16 23:01:23 följande:

FÖR AKOHOL O DROGMISSBRUK ,., NARCONON  i Eslöv  är ett livsförbättringsprogram för drog och missbrukare av olika slag ..... Ring   0413-10940 eller 0731-533156, en enskild person kan inte  utan behandling och avgiftning ,,,,,,,,,,,,,,,,om det finns någon du älskar som tar droger eller missbruk så  kontakta Narconon ,det krävs avgiftning för att  bli helt klar med livet och  förståndet.

kunde finnas  samma rehabiliterings program för religiösa religionsbefriade som losat förståndet , och inte är helt klar med livet .
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!