• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till  gamla såkallade vänner jag är vuxen  .....ni är inte mina vänner mer inse det..............sluta spela gulliga you make me fucking sick.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:08:04 följande:
    Alla sår läker med tiden. Inget är komplicerat. Inget är omöjligt. Jag väntar på ditt samtal. Allt är annorlunda. De kan bara bli bättre. De e vi föralltid. Jag väntar L!

Jag skulle ha svarat på det här inlägget i helgen men vågade inte tro på att det kunde vara du men det skulle det faktiskt kunna vara.
    Jag blir glad att du skriver så som du gör och hoppas också att det blir bättre.
    Men är allt annorlunda och hur ska jag veta det? Så länge jag inte vet det så jag vågar inte ta det steget och riskera det vi har idag.
  • Anonym
    Älskarbebo skrev 2013-01-15 00:12:49 följande:
    Svar på 3719. Vad är första bokstaven i mitt förnamn?
    M
  • Anonym

Allting känns som ett stort spel ,jag känner inte att jag vet riktigt vad allt  handlar om , jag är jätterädd att hamna i skiten pga detta  ,jag vet inte om jag kan ta någon eller något på allvar detta känns bara så fel ...hjälp vad är det som händer, jag vet inte hur jag ska ställa mig till allt / en som är rädd att råka illa ut pga spel. 

• Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-15 10:45:34 följande:

Lämna skiten som utsätter dig för spel, vad det än är. Du kommer känna dig fri.. Trotts sveket i spelet

Va???? och vad menar du med detta...
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-15 10:47:16 följande:

Va???? och vad menar du med detta...
    Jag deltager inte i spel så jag undrar vad du syftar på , jag är mest rädd att hamna i skiten av någon anledning.
  • Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-15 10:50:44 följande:

Eftersom du skrev som du skrev, så trodde jag du var i ett spel. Irsäkta mitt missförstånd

Jo men det känns som ett stort spel , och jag tror också jag är det men jag vet inte vad det handlar om...
  • Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-15 10:49:14 följande:

Lita inte på någon!!! Jag känner som dig.. Men lärde mig rätt snabbt genom tårarna att inte lita på någon annan än mig, vilket jag inte gör ibland. Genom tårarna kunde jag se det äckliga i allt! Jag dessvärre hatar. Men en dag ska jag förlåta. Jag förlåter, gud är den enda som får och kan dömma!
    oj vad har hänt då?  , har själv haft tragedier utav just spel  . så vi vet ju alla att det slutar i tragedi.
  • Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-15 14:02:31 följande:
    Spelar ingen roll vad som hänt. Bara fruktansvärt att visa människor har en viss mentalitet. Jag har lärt mig av mina misstag. Personen i fråga kan än idag höra av sig till mig, men valt att inte svara. Vill inte bli indragen mer. Gud dömer som sagt!

Önskar personen ifråga ingenting, varken av de goda eller onda. Personen i fråga lärde mig mycket, mer än h*n tror och den lärdomen är jag glad att jag idag har :):) 
    Personens spel gjorde mig bara gott, men något jag inte såg just då. Men idag, skrattar jag mig lycklig, vaaaaarje dag! 
    jag tror inte på gud men eller något dömmande osv , men det andra kan jag insistera om , men ändå trist att det ska behöva va så där..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!