Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Du förstår inte att jag vill ha allt med dig, och jag förstår inte heller vad du vill? Varför får jag inga svar? Är det så svårt med ord?
Du förstår inte att jag vill ha allt med dig, och jag förstår inte heller vad du vill? Varför får jag inga svar? Är det så svårt med ord?
Jag vet inte varför jag inte kan släppa taget om dig, när du redan har brutit mot allt det jag står för. Egentligen så bör jag bara gå!
Jag var så förälskad i dig och jag var modig. Du var så förälskad i mig men du var feg. Jag blev besviken. Jag tänkte om jag ville ha en man som gömmer sig? - Nej. Jag tvingades riva ut dig från mitt hjärta och jag nästan lyckades. Nu finns du inte längre i mina tankar de flesta dagarna. Idag är inte en sådan dag. Idag kom alla minnen tillbaka. Men de försvinner, jag vet. Det gäller nu att somna och imorgon finns du inte längre.
Sov gott. Jag älskar dig.
Hjärtat förblöder, men det är är bara att låta det tömmas helt. Aldrig mer känna något
Varför alla dessa lögner och svek? Vad har jag gjort för att förtjäna det?
Varför??
Jag skulle vilja skriva en hel roman till denna person men jag tar den korta versionen:
"Om du älskar mig och jag är din tvillingsjäl, varför hör du aldrig av dig? Åren går och det känns som allt står still. Jag vet inte vad du vill, du kommunicerar aldrig med mig personligen, men du håller mig på halster hela tiden! Jag är så förvirrad, den här resan har tagit så hårt på mig .. Om jag bara kunde få veta vart du står, vad du vill, vart jag har dig? Jag har enormt mycket blandade känslor för dig... Allt som varit har fått mig att få avsmak och tappa känslan och intresset för dig, men det finns ju alltid kvar i hjärtat när man har en tvillingsjäl, man är stuck with the connection för alltid! Eller, varför frågar jag dig, jag har ju redan svaret långt inom mig..; jag måste ta mig upp och ur du-vet-vad, och innan dess har jag inte tillgång till dig. För du är ju jag, jag glömmer ju det hela tiden! Vi har en och samma själ, det är därför det kallas tvillingsjälar. Det är inte så att du springer ifrån mig utan det är ju jag som springer ifrån mig själv!! Du vet vart jag finns...i ditt hjärta ❤️!"
I love you but I shouldn't, because you don't deserve me!