• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Det var jag som skrev #3563: Jag tänker på dig mer än vad jag borde göra. Jag hoppas att du inte förstått det, då det blir jobbigt. Det jag är lite nyfiken på är om du tänker på mig. Egentligen spelar det ingen roll då det, om det skulle vara något, skulle bli alltför komplicerat.

Jag vet inte vad det är egentligen och jag vågar absolut inte fråga dig om det är ömsesidigt. Det känns som att vi har samma intressen och jag skulle egentligen vilja prata/skriva mer till dig. Den kontakten vi har haft har mest präglat av s.k. trash talk. Jag hoppas att det går över snart och detta är något tillfälligt som jag missuppfattar.

• Anonym

Tror dom flesta här tror att den vi skriver om läser de och svarar. Känns lite konstigt faktiskt. Tvivlar på att våra X ser detta så vi kan nog sluta hoppas eller låtsas.

• Anonym

Jag har panik ångest ,det känns lika djävligt som första gången  trots allt...därför har jag fått panikångest  nätterna är hemska . Hoppas det bara är ett kort tag tills det lagt sig....

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:48:09 följande:
    Tror dom flesta här tror att den vi skriver om läser de och svarar. Känns lite konstigt faktiskt. Tvivlar på att våra X ser detta så vi kan nog sluta hoppas eller låtsas.

Hahaha, ja vi är patetiska och hoppas att cyberrymden förser oss med de svar vi inte vågar, eller kan, be om direkt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 22:49:30 följande:
    Jag har panik ångest ,det känns lika djävligt som första gången  trots allt...därför har jag fått panikångest  nätterna är hemska . Hoppas det bara är ett kort tag tills det lagt sig....
    Å nej ,  jag vet ju varför jag har det ,redan nu känner jag att natten kommer bli ett helvete , , känns exakt som  första gången  i det förflutna , låt det bli sista gången ......
  • Anonym

Är den anonym som har skrivit dessa inlägg #3604 #3615 #3640 #3644
    Tack till alla berörda för all engagemang i mitt problem, det var ju inte min mening att jag skulle få någon respons från er av mitt inlägg.
    Men jag ser att det fler som har samma bekymmer med olycklig kärlek så det är ju klart att det berör många och jag är glad att ni vill hjälpa, det bevisar att det finns medmänniskor som bryr sig om varandra :)

Jag vet inte hur jag kommer att göra, om jag ska fortsätta hoppas ett tag till om att det kommer att lösa sig på något sätt efter ett tag eller om jag släppa den andra och gå vidare.

Tack ännu en gång alla :) 

• Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2013-01-13 08:48:47 följande:
    Till Anna:

Jag ville inte skriva en lång förklaring till min ursäkt så jag gör det här.
    Det handlar inte om det jag gjorde eller det du tror jag gjort,
    utan om det förtroende jag förstörde.
    När vi började prata med varandra kände jag mig lite som en storebror
    till dig, någon du kunde berätta allt för utan att skämmas.
    Så när jag upptäckte att jag saknade dig varje dag vi inte sågs
    så fick jag panik, för det var inte vad vi kommit överens om.
    Jag borde inte sagt något, men jag skämdes så mycket för att jag blivit förälskad
    att jag ville bryta kontakten och förklarade varför.
    Jag borde hållt tyst istället.
    Effekten blev att du inte helt undvek mig i flera månader.
    Det gjorde så jävla ont att varje dag se hur du ville komma därifrån när jag
    var i närheten.
    När du en dag tog kontakt igen hade jag frågor du inte ville svara på.
    Att du sen hittade på en historia gjorde mig bara ledsen.
    Allt därifrån är en nedåtgående spiral, varje gång jag börjat känna mig
    som människa igen har du tagit kontakt igen.
    Jag är ledsen att jag var så bitter varje gång det hände,
    jag förstod alrig vad du ville.
    Så här i efterhand är det lätt att se att det bara kunde bli fel,
    jag ville ha en förklaring och nån sorts erkännande,
    du saknade den som gav dig det där stödet,
    och ingen av oss kunde längre ge den andre vad den ville ha.

Det hindrar mig inte från att säga, jag saknar dig, jag saknar att
    prata med dig, och även om jag vet att det inte är möjligt hoppas jag
    att vi nån gång i framtiden kan bli vänner igen,

Då är det dags kanske att lämna det dör bakom sig och gå vidare .............Kanske
  • Anonym

Varför  säger du en sak och menar något annat ???? Vad vill du ? vad har du för mening med detta???? varför håller du på så??? är det så du vill ha katt och råtta lek ??? Kan du vara seriös eller inte?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!