Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Vad betyder omgivningen såra hellre alla dom än mig själv .
Vad betyder omgivningen såra hellre alla dom än mig själv .
Jag vet att jag har gjort massor med fel mot dig och oss men en sak ska du veta. Jag älskar dig och tänker på dig varje sekund. Fast att du aldrig kommer höra av dig igen så vill jag att du ska veta de. Jag kan inte höra av mig även om jag vill. Jag har fortfarande hopp i oss. Jag är förändrad. Jag går och drömmer om dagen min telefon ringer och det är du. Vi är gjorda för varandra. Jag är så ledsen för allt. Kommer aldrig älska någon annan än dig. Svälj din stolthet snälla och hör av dig. Vill inte vara ifrån dig mer än så. Jag älskar dig!
Jag måste sluta tänka på dig. Snälla, gör mig en tjänst, om du har något att säga, säg det äntligen rakt ut. Innan det är för sent. Vad det än är. Det kan inte vara värre än att ständigt gå och överanalysera, läsa mellan raderna och få en massa mixade signaler från dig på detta sätt.
Sista datum snart för besked ..... hänt mycket ,men klappat och klart , kan du vill du hur var när ....idag imorgon
Du vet inte ens vem jag är, men jag insåg först förra året att jag var förälskad i dig i gymnasiet. Har absolut inte haft en susning om det tidigare, särskilt inte då. Gick där tre år, helt "varför träffar jag ingen kille, alla andra gör ju det, vad är det för fel på mig, varför blir jag inte ens det minsta intresserad av någon -ÅH där är HON! :D Hon, som jag inte vill något hellre än lära känna, för jag är på inga grunder alls helt övertygad om att hon skulle vara den absolut bästa kompis jag någonsin skulle kunna ha! :D Men jag vågar ju inte prata med henne! Tänk om jag säger något som låter dumt eller fånigt, då kanske hon tror att jag är dum eller fånig, nej, bäst jag ställer mig här på behörigt avstånd, så kanske hon märker mig..."
Jag kan undra lite vad som hänt om jag hade lärt känna dig. Hade jag blivit besviken, eller hade jag faktiskt blivit kär i dig? Hade jag insett det i så fall, eller hade jag gått in ännu hårdare för att förtränga? Hade kanske du insett det och dragit dig undan? Hade jag i så fall haft en aning om varför? Så kanske är det så att om jag hade lärt känna dig, så hade min gymnasietid blivit mycket mer smärtsam för mig än den var. Ändå skulle jag hellre ha velat ha denna alternativt universum gymnasietid, än den jag faktiskt hade...