Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
skicka :)
Till Sveriges största fegis som tyvärr är mitt ex! Är 35 år och beter sig som en jävla fjortis! Ja, spring ut i skogen som en jävla barnrumpa och låsas som att inget har hänt! Du är en stor jävla idiot som har förstört mitt liv. Du ber mig dra åt helvete för saker du gjorde när vi var ihop?! Moget.... Berätta för en jämngammal vad du har gjort skulle dom skratta ihjäl sig! Ringer nån dag innan försåg.
Till Någon .... Ge fan i att skicka folk efter mig och dom som går ge fan i att ställa upp på sånt ...som någon annan sedan ska vända mot mig och anklaga mig för det ena och det andrafast jag i själva verket inte har något med den eller dom att göra ...nästa gång jag lovar du ska ta mig fan få en riktig läxa ...
Till andra , sluta sprida rykten som inte är sanna , det kommer komma duktigt surt i gen .....ok vissa saker kommer anmälas och nhar anmälts ,,,,,, Till andra kom inte att säg att ni är mina vänner jag vet inte vem ni är jag är inte vän med er ...så dra en väg åt helvete och sluta låtsas att ni känner mig för det gör ni inte en gång till kommer jag anmäla detta med.