-
Det trodde jag .... brukar det göra...!!!!Anonym (vännen) skrev 2013-01-09 21:23:50 följande:Visste inte att en vänskap kostar. ?
-
Missar man är det inte rätt , sägs det ,,(-: skämt å sido.Anonym (honeylips) skrev 2013-01-09 21:34:45 följande:Man kan missa när man skjuter kärlekspilar så försök komma lite närmare.
-
oh en person finns inte här mer ...rädd nu vad händer var sover personen ,var /när ska adressen ändras , nycklar . altså vet du vad det här känns som mitt eget barn , vet ej varför .
-
Anonym (korkad) skrev 2013-01-09 22:42:01 följande:Jag börjar bli klar med dig nu..ett år med otrohet dubbelspel å nya chanser..jag borde förtjäna bättre....men ändå vill jag ha dig...fan
Jadu, det där hade jag kunnat skriva till mitt ex.... =( -
Till min kropp....
Vad i helvete är det för infektion..... =( ?!!! -
Anonym skrev 2013-01-09 23:25:21 följande:Jadu, det där hade jag kunnat skriva till mitt ex.... =(
Me too -
Anonym (korkad) skrev 2013-01-10 13:33:05 följande:Inte ensam på något sätt i detta märker jag..hur kan man låta sig bli behandlad som skit å ändå vilja?
Tror inte man vill det i heller -
Om du hade varit ärlig hade du vetat vem personen ärtsoppa skrev till dig idag. Men du drar dig vatten över skallen som vanligt!?
-
Jag tänker på dig mer än vad jag borde göra. Jag hoppas att du inte förstått det, då det blir jobbigt. Det jag är lite nyfiken på är om du tänker på mig. Egentligen spelar det ingen roll då det, om det skulle vara något, skulle bli alltför komplicerat.
-
Du sitter på fb och gnäller över att du fått så få julkort tillbaka av de du skickade till. Själv köpte jag en liten julklapp till ditt och alla andra barn på mitt barns förskoleavd, men du kan inte ens säga tack.