• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag älskar dig men hatar nog dig mer.

Ångrar att vi möttes, du har nog sårat mig mer än och visat att du älskar mig och respekterar mig....

// Gravid men biter ihop...

• Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-01-07 21:23:16 följande:
    Sen vaknar du, men det är ok. Det finns en natt på varje dygn.

Jag är vaken (-: det gäller o slippa leva olyckskorparnas liv... hur kommer man ur det där det är en gåta.
  • Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-01-07 21:23:16 följande:
    Sen vaknar du, men det är ok. Det finns en natt på varje dygn.

Det är för att ni jagar dom så man tröttnar ingen orkar tjat , älskar man någon på riktigt är det varma äkta känslor.
  • Anonym
    Anonym ( ) skrev 2013-01-08 00:12:35 följande:

Gör "vi"?
    "Vi" ska genast ändra oss.

Kom igen kvinnor, nya direktiv!
    får göra som man vill .
  • Anonym

Kvinnor  ni tänker bara på kärlek i tankarna ,,, men männen älskar , altså  finns ingen kärlek här för då skulle ni varit tilsammans. Ha en fin dag.

• Anonym

Jag är kär i dig. Kommer naturligtvis aldrig att säga det till dig, du är ju upptagen och jag är dessutom i beroendeställning till dig. Det skulle bara vara extremt dumt. Och jag var fullt beredd att acceptera det. Det är sådant som händer ibland, livet går vidare. Knappast första gången det händer mig och förmodligen inte sista heller. Jag är ju varken 7 eller 86.

Men du har betett dig så himla märkligt, jag blir helt enkelt inte klok på dig. Vet aldrig vad jag kan förvänta mig, känns som att jag ständigt måste gå på äggskal runt dig. I ena stunden är du översvallande trevlig, i andra känns det nästan som om jag vore ditt ex eller något sådant. Det har varit skitjobbigt, rentutsagt. Så det kommer kanske bli en lättnad den dag jag inte behöver träffa dig mer, även om det säkert kommer vara ångestladdat också. Jag kommer nog att önska att jag ställt dig till svars för ditt konstiga beteende, men känner på mig att jag aldrig kommer att våga göra detta. Hur skulle jag?   

• Anonym

till mitt ex.   vart tror du att du kommer? messa mig hela kvällen att du kan hjälpa mig och blahablaha??
    det va du som skicka ut mig. stå ditt kast idiot.
    jag va enbart trevlig idag när jag träffa dig o hämta saker. jag menade ingenting alls.
    likförbannat skicka du massa mess, att du kan hjälpa mig mm mm.. va faaaaaaan då för?
    stå ditt kast! jag har gått vidare.

sen kan jag säga en annan sak. idag när jag träffa dig, kände jag INGENTING!  

• Anonym
    Anonym (B) skrev 2013-01-08 22:01:32 följande:

Har personen förhållande med ngn annan?  Varför "måste" ni träffas?  Jag är i en liknande sits :(  Kunde varit jag som skrev inlägget. Skitjobbigt är det :-/  Jag bor granne med den jag är kär i så det är lite svårt att undvika honom  :(

Ja, det har hen. Och vi måste träffas för hen jobbar med mig. Men inte länge till, tack och lov. Är glad att vi inte är grannar, du har min sympati. :(

• Anonym

Till fru R: Din jävla kärring! Jag hoppas du är nöjd nu när du fått som du vill!  Men en dag ska jag bevisa att det var JAG som hade rätt. INTE DU. Du är så himla falsk, och jag hoppas att den dag du märker vad du gjorde med mig, får riktigt dåligt samvete. 

Till R, C och P: Jag kommer aldrig förlåta er för hur ni behandlade mig. Aldrig.

Till E & B: Jag saknar er! Och jag önskar er allt gott i framtiden, det är ni värda! Och E, jag hoppas du och M blir lyckliga tillsammans, ni passar så bra ihop     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!