• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

unknown02 skrev 2012-12-29 22:45:37 följande:

Det låter som två tonåringar , hur gsmla är ni , bara nyfiken
    Min lillasyster är 20 och jag är 22, min lillasyster vågade inte säga att hon blev sårad på sin kompis när hon spred lögner om hennes sambo och henne själv. Jag pratar aldrig sådär i normala fall.
  • Anonym

Ja, det är som du tror. Jag lurade dig på en graviditet och tog aldrig p-p-piller. Förlåt.
    Du är glad för dottern idag i alla fall.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-31 16:30:30 följande:
    Ja, det är som du tror. Jag lurade dig på en graviditet och tog aldrig p-p-piller. Förlåt.
    Du är glad för dottern idag i alla fall.
    Tillägg: det kändes som att du utnyttjade mig på ett sätt. Nu är vi kvitt. Peace, hoppas 2013 blir det bästa året någonsin för oss båda och vår lilla dotter trots att vi inte är tillsammans.
  • Anonym

I morgon ses vi förhoppningsvis. Som jag längtat och fasat. Längtat efter dig, fasat för att du ska ge dåliga besked, säga att du ska flytta eller så.

• Anonym

Saknade att vi inte kunde inte vara tillsammans i går. Saknar Dig varje dag men Nyårsafton är en extra sorgsen dag. Tänkte på vad vi brukade göra och försökte låta bli att tänka på att det var Nyårsafton men det gick inte så bra.
    Tårarna ville komma flera gånger men jag lyckades hålla tillbaka dom. Jag ville inte gråta men gråter nu när jag skriver till Dig. Du kan inte läsa det här men Du finns i mina tankar dygnet runt, året runt.

Satt här i min ensamhet och saknade Dig vid min sida, min bästa vän. Vi ses en dag, det vet jag. Älskar Dig  Hjärta

• Anonym
    Anonym (Bitter) skrev 2013-01-02 18:17:45 följande:
    Till Chefen! Jag blir bara så trött! Det är spring en hit och en dit. Pratas vitt och brett. Men är det kommer till kritan, är min arbetssituation nämnvärt annorlunda än när jag blev sjukkriven för utmattning i mars? Ni tog bort den personen om jobbade bra, och ersatte med en oerfaren hen som verkligen inte ville byta till min avdelning. Nej just ja, det är ju inte min avdelning mera, jag är ju inte arbetsledare här mer, den tjänsten är indragen. Kanske något att tänka på nästa gång du kommer och frågar mig saker, för att sedan rynka ihop hela näsan när jag svarar att jag inte vet (fast visst fn vet jag, men tänker inte ni ge mig credd så tänker jag fan inte lägga manken till det minsta, utan bara göra samma mängd jobb som kollegorna). Jag undrar varför jag förväntas ha svar och lösningar fast det inte hör till mitt jobb mer. Jag undrar varför ni är så förbannat dumma att ni vägrar inse att de dåliga resultaten i chefsbedömningen beror på ER och erat beteende, och inte på någon informationsbrist... Med vänlig hälsning, Jag sticker så fort jag får ett annat jobb
    Det där låter ju som mitt jobb och chefen.... =(
  • Anonym

Jag är så kär i dig men vågar inget säga. Idag var det nära, men så fegade jag ur. Fan.

• Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2013-01-02 17:52:41 följande:
    Önskar jag bara kunde skicka dig ett sms och fråga om du vill träffa mig. Jag älskar dig fortfarande.

Ja, men smsa personen det då och inte här!
  • Anonym

Fan ta dig din snygga jävel, det borde inte vara tillåtet att lägga upp sådär snygg bild på sig själv på facebook. Åtta år senare och du är fortfarande så jävla het.

(till ett ex).

• Anonym

Fritt fram nu ...vill du  så får du , vill du så vill jag Hjärta

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!