Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Det låter som två tonåringar , hur gsmla är ni , bara nyfiken
Ja, det är som du tror. Jag lurade dig på en graviditet och tog aldrig p-p-piller. Förlåt.
Du är glad för dottern idag i alla fall.
I morgon ses vi förhoppningsvis. Som jag längtat och fasat. Längtat efter dig, fasat för att du ska ge dåliga besked, säga att du ska flytta eller så.
Saknade att vi inte kunde inte vara tillsammans i går. Saknar Dig varje dag men Nyårsafton är en extra sorgsen dag. Tänkte på vad vi brukade göra och försökte låta bli att tänka på att det var Nyårsafton men det gick inte så bra.
Tårarna ville komma flera gånger men jag lyckades hålla tillbaka dom. Jag ville inte gråta men gråter nu när jag skriver till Dig. Du kan inte läsa det här men Du finns i mina tankar dygnet runt, året runt.
Satt här i min ensamhet och saknade Dig vid min sida, min bästa vän. Vi ses en dag, det vet jag. Älskar Dig
Jag är så kär i dig men vågar inget säga. Idag var det nära, men så fegade jag ur. Fan.
Fan ta dig din snygga jävel, det borde inte vara tillåtet att lägga upp sådär snygg bild på sig själv på facebook. Åtta år senare och du är fortfarande så jävla het.
(till ett ex).
Fritt fram nu ...vill du så får du , vill du så vill jag