• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag vet att du är gift och borde inte få känna så här men något säger mig att det borde varit vi två istället.
    Jag försöker trycka undan vad jag känner för dig men det går inte så bra, ingen har berört mitt hjärta mer än vad du har gjort.
    Kommer jag någonsin få visa hur mycket jag tycker om dig och vad du betyder för mig. 

• Anonym
    Anonym (amore mio) skrev 2012-12-29 05:41:53 följande:
    idag när jag fyller 54 år, är allt med så mycket minnen När jag för nu 32 år  sedan hade ätit julmiddag jag var ung och hade fått nytt jobb där jag fortfarande jobbar Dagarna innan det då nya jobbet, mötte jag killen vi drack glögg hos en kompis Jag kommer aldrig att få veta varför ett halvår senare det slutade så, jag grät året därpå en hel sommar jag bodde i Huddinge på den tiden och var mycket ung, och sökte fortfarande i livet Det jag vill säga är att , minnena från den dagen vi drack glögg hör till mina trevligaste jag vill inte att du går med något som känns dåligt, utan att det  minne med allt som var hör till mina finaste till jul jag har inga barn ,jag har haft hundratals snart partners, många förluster, föräldrar med cancer då mamma klarat sig, mängder sjuka och dödsfall i livet Idag har jag en relation med en man jag mötte i april, som snart är 50 år i början utav nästa år jag har haft långt över 100 möten, mycket ungdom mycket tårar Behåll minnena ångra ingenting, jag förblev mycket fri, jag fick leva det liv jag ville med drömmar,jag reste Europa runt 7 gånger, nu väntar Thailand New York och Afrika, jag är undersköterska amatörastronom, konstnärlig, musikalisk,sökare För även om vi sång för en sista gång , så gav du ett trevligt minne efter jul , man ska i nte ångra någonting Du ska inte ha ont för min skull, för man är alltid fri  

Undrar om det är jag om 32 år..
  • Anonym

Jag är kär i dig P, olyckligt... Rädda mig!

• Anonym

unknown02:

Släpp taget om det som varit och gå ut ikväll och hångla upp närmsta  Du verkar om jag får säga det diplomatiskt.. Splittrad.

Det enda som hjälper i ditt fall är några shots. Det och en bra urringning.

{#emotions_dlg.flower}

• Anonym

Unknown02 : Slutiness will finally lead you to something good. mp ex 073.

• Anonym

Känner du kemin mellan oss lika väl som jag känner den? Nu har det gått åtta år och fortfarande har jag aldrig mött någon som du, varje gång vi träffas så känns det som att det är bara du och jag som finns trots att det finns många i rummet. Tänker du ibland på hur det kunde ha blivit? Går du diskret och önskar att det vore vi, det känns så, men som att vi båda är för fega för att säga något. För en gångs skull vill jag ha en helt ärlig och djup konversation med dig.

• Anonym
    Anonym (Japp..) skrev 2012-12-29 13:12:20 följande:
    Jag har varit kär i dig i sju år nu och även om jag har varit duktig på att dölja det (troligtvis för att du verkade släppa mig för sex år sedan..) men nu sitter jag här, i mitt och min sambos sovrum och längtar efter dig så att det värker. Jag vet att jag inte har sagt något på sex år om det här men jag har dig ständigt i mina tankar. Stunderna där du sa att du älskade mig och att du var lika kär i mig spelar jag upp i mitt huvud hela tiden. Jag älskar dig, älskar du fortfarande mig?
    wow samma situation som mig, fast det gått åtta år för mig. Man kommer nog aldrig av den där kärleken och extrema kemin man haft med någon innan.
  • Anonym

Försök att såra min lillasyster en gång till om du vågar, jävla lögnare och slampa.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-29 22:36:44 följande:
    Känner du kemin mellan oss lika väl som jag känner den? Nu har det gått åtta år och fortfarande har jag aldrig mött någon som du, varje gång vi träffas så känns det som att det är bara du och jag som finns trots att det finns många i rummet. Tänker du ibland på hur det kunde ha blivit? Går du diskret och önskar att det vore vi, det känns så, men som att vi båda är för fega för att säga något. För en gångs skull vill jag ha en helt ärlig och djup konversation med dig.
    Anonym skrev 2012-12-29 22:37:56 följande:
    wow samma situation som mig, fast det gått åtta år för mig. Man kommer nog aldrig av den där kärleken och extrema kemin man haft med någon innan.

Så.. Varför antar ni att det är den andra som ska säga något. ?
    Vill man ha något så tar man för sig!
    Om det inte passar så ursäktar man sig.
    Men då har man iaf försökt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-29 22:43:01 följande:

Så.. Varför antar ni att det är den andra som ska säga något. ?
    Vill man ha något så tar man för sig!
    Om det inte passar så ursäktar man sig.
    Men då har man iaf försökt!
    jag älskar ju min sambo, vill inte lämna honom. och hatar otrohet. Sen är det ju pinsamt och fult att ens säga något. Ne du det får bli en sådan sak man alltid kommer att undra över. Men om han inte känner likadant så blir jag förvånad, han tittar på mig med samma ögon som på den tiden vi dejtade. Sen skaffade jag sambo för att vi misstolkade varandra extremt, och därefter blev jag kär, han skaffade sambo ett halvår efter mig. Han älskar henne säkert, precis som jag älskar min sambo, men den där eldiga passionen som man fortfarande ser i ögonen när vi ser varandra, den kommer varken jag eller han hitta igen. Vissa människor är gjorda för varandra helt enkelt.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!