• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

I morse klubbade mina tankar ner mig tungt och oväntat. Saknar dig mer än jag trodde jag skulle göra. 
    Jag förstår att du inte var beredd att gå in i ett förhållande när det begav sig.
    Du behöver inte bekymra dig för mig som jag vet att du gör ibland, jag har det bra. Jag har en man som älskar mig. Jag hoppas du också funnit någon. Kramar

• Anonym

"Må du brinna i helvetet du psykopat, men först efter att du avtjänat ett långt fängelsestraff och att alla fått veta sanningen om dig, advokat XX, du vidriga, fega lilla äckelkryp till barnmisshandlare.

• Anonym

Kom hit och lek en stund? Vi är perfekta du och jag, du vet bara inte om det än! Kom hem till mig på en midnattslunch. Stanna till morgonen, älska med mig och låt sedan det hela börja om igen och igen och igen. Vi är som gjorda för varandra, låt det inte rinna ut i sanden!

• Anonym

Men varför ska du ha semester för? Vi kommer ju inte ses på hela denna vecka inser jag :( och blir ledsen :( . Saknar dig

• Anonym
    Anonym (Yes) skrev 2012-12-27 01:37:29 följande:
    Vill fortfarande knulla dig, "my perfect match" och jag vet att du också vill. 
    Tack, och du vet att jag fortfarande alltid ställer upp på lite knulla med dig. Kyss
  • Anonym

Drömde om dig inatt, hett som det brukade vara

• Anonym

Fy fan vad du är FUL på bilden sen i tisdags!

• Anonym

Till mig själv!

Va stark! Måla inte fan på väggen än. Du vet ju inte om infektionen har skadat dig. Han är absolute inte värd dig gumman! Tänk han är ditt livs misstag det är han som gör fel och inte du!

• Anonym

Om ett tag kommer jag att avslöja allt för dig. Då blir det upp till dig, ta det som du vill jag orkar inte bära mina känslor ensam. Jag måste få veta, känner du som jag eller någonting helt annat. Har jag missuppfattat dina små hintar eller kan det finnas något mellan oss? Snälla du, ett öppet sinne nu, du och jag - en middag och ett bad?

• Anonym

Till min första kärlek..I still feel the same...

och ja, jag struntar i din fru..jag var först

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!