Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Att det ska va så svårt att sluta tänka på dig...
Att det ska va så svårt att sluta tänka på dig...
Hur länge ska vi bara gå och titta på varandra?!
Du vet var jag bor.. hör av dig!!
Jag hoppas att du kan förlåta mig för det jag i dina ögon gjort fel liksom jag förlåtit dig. Jag hoppas jag tror rätt och att vi kan bli ett bara du kommit över chocken att jag träffat en annan kille under de år det varit slut mellan oss. Hade jag vetat att du älskade mig så mycket så hade jag väntat längre på dig.
jag hoppas du skäms din stora idiot!
för hur du satte mitt liv upp och ner? och jag fick börja om från ruta ett?
jag hade ett bra jobb innan med bra lön. jag sa upp mig pga dig. nu har jag gått ner över 4000 i lön. plus du kasta ut mig?!
så nu förlorar jag ännu mera pga pendlingsavstånd. tack din jävla galning! ta dina impulsiva ryck o stoppa upp i ditt rövhål!
har förstått du har skuld nu..
kan du gott ha!
Du är mitt livs största miss tag ever och kontakta aldrig mig något mera!!!!!!!!!!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt dig för du beter dig som världens största omognaste fjortis ever!!!!!! Ärligt talat vad vill du?!
Vad är ditt JÄVLA prolbem?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För var dag som går blir jag säkrare på min sak - jag vill ha dig! Det känns som att vi är perfekta för varandra och detta utan att vi knappt känner varandra än. Det var kärlek i första ögonkastet men nu rullar tiden bara på utan att vara till vår fördel. Det känns så bortkastat och synd att jag inte vågade nappa på dina signaler och små lockelser men jag var feg och osäker och vågade inte tro att en så vacker person som du kunde vara intresserad av mig - om du nu var/är det.