• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min goda vänner: Tack för att ni står ut med mig. Jag vill inte klaga men ibland är det jävligt svårt att låta bli.
    Till min kära ex-chef: Hur tänkte du egentligen att företaget skulle fixa det här?
    Till min kära ex-fru: Tack för den trevliga avslutningen på semestern, jag hoppas att du har det lika skönt och trevligt som jag har det.

• Anonym

Blicken du gav mig idag, hur gör du? Jag frös till is på ett härligt sätt, samtidigt som jag inte kunde sluta titta på dig kunde jag inte hålla kvar blicken för då hade jag törstat sönder. Vill vi samma sak eller är du så här mot alla?

• Anonym

ja du vet då¨hur du sårer en människa i alla fall . jag hoppas du använder den lärdomen till någon annan . för jag vill inte mer i alla fall.

• Anonym

Hur blir man sådär elak och känslokall som du är och som bara älskar sig själv och som aldrig kan erkänna att du gjort fel? Jag blev så trött på att du kastade ur dig elakheter och personliga påhopp för att trycka ner mig. Jag ser snäll ut och kanske inte så självsäker så att du hittade ett "offer" som inte kunde skada dig tillbaka.   

Att ständigt behöva retirera och lyda en annans vilja suddar ut den egna identiteten och självförtroendet, slutet blir ofta ett slavliknande förhållande där den enda tryggheten det s.k. offret känner till är korta stunder av lycka med psykopaten.

"Offret"       

• Anonym

Hej. Jag kan säkert förstöra både en och två saker med detta mail, men jag kan inte leva i ovisshet längre. Jag är mycket attraherad av dig och min tolkning är att du känner någonting för mig med? Ofta slås jag av tankar på att helt enkelt krama om dig, se hur du reagerar. Då stoppas jag av samvetskvalen, jag är gift och det är du också. Ändå ser jag någon sorts framtid för oss så vill du liksom jag gå vidare tillsammans vill jag att du ska veta att jag vill ha dig och att jag är redo att på riktigt gå hela vägen med dig, jag måste och vill bara avsluta det jag redan har och mitt krav på dig om du vill ha mig är att du gör detsamma.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-10 14:44:35 följande:
    Hej. Jag kan säkert förstöra både en och två saker med detta mail, men jag kan inte leva i ovisshet längre. Jag är mycket attraherad av dig och min tolkning är att du känner någonting för mig med? Ofta slås jag av tankar på att helt enkelt krama om dig, se hur du reagerar. Då stoppas jag av samvetskvalen, jag är gift och det är du också. Ändå ser jag någon sorts framtid för oss så vill du liksom jag gå vidare tillsammans vill jag att du ska veta att jag vill ha dig och att jag är redo att på riktigt gå hela vägen med dig, jag måste och vill bara avsluta det jag redan har och mitt krav på dig om du vill ha mig är att du gör detsamma.

vad skrämmande exakt samma tankar ...lite läskit.(-: men väldigt värmande.
  • Anonym

jag har mer dåligt samvete över att jag inte hörts ,det äktenskap jag har o har levt i håller jag på att avsluta , men dåligt samvete har jag inte för jag respekterar inte detta äktenskapet med all rätt  ,men jag accepterar att det kan ta en stund att avsluta .jag e både väldigt väldigt  förtjust och attraherad och nervösa fjärliar .Men attman vill avsluta det man har förstår jag .kan inte hjälpa det , men jag e absolut redo.

• Anonym

Jag skrattar ihjäl mig!!!

Seriöst, det här kommer att bli så jävla kul, så det finns knappt ord för det!!!! :P

Hon kommer att dumpa dig och det ska jag se till att hon gör!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

Lycka till Lisse du är ihop med en idiot!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!