• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

det är lite skrattretande o se hur osäkra människor e på sina känslor o kärlek , o vajandes hit o dit . vad fan vet man inte om man e kär  eller vill ha en person ????eller e det jag som det e fel på(-:

• Anonym

Du snygga kille med hunden.. önskar att jag såg dig oftare!
    Går förbi din bostad flera gånger per dag, ser dig dock aldrig.
    Dina blickar får mig ändå varm, vill ha mer av dem.. och dig!!   

• Anonym

Jälva idiot jävel!!! Va fan håller du på med?! Du är med på dejt sidor?!!!

Du har ju mig?!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym (hollow) skrev 2012-08-08 12:33:30 följande:
    Till min fru: Kan vi inte bara komma överens om att vi inte passar ihop, och gå lugnt och civiliserat åt varsitt håll på ett sätt som gör det så smidigt som möjligt för barnen? Vi klamrar oss j fast vid vårt gemensamma liv just nu för att vi inte vill missa tryggheten, men jag vill ha mer av ett äktenskap än så. Men jag vill inte försöka förändra dig, du är på ditt sätt och jag på mitt, och efter alla dessa år tror jag inte att vi kommer att komma längre. Men om jag säger detta till dig så går du fullständigt under och river upp himmel och jord och ställer till med så mycket scen.
    säg det ...låt himmel o jord  blixtra.det e ändå övergående om det e det du vill ...tryggheten finns kvar ändå....jag skulle inte tvekat även om det från en annan synvinkel.
  • Anonym

min fd make ...tingsrätten leker med dig ditt pucko , du behöver inte svara mer ..man svarar en gång o det som gäller. stackars man  springa dom hack i häl i tron att vi kommer va gifta för att du besvarar dom . lägg ner dom .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-08 13:41:22 följande:
    min fd make ...tingsrätten leker med dig ditt pucko , du behöver inte svara mer ..man svarar en gång o det som gäller. stackars man  springa dom hack i häl i tron att vi kommer va gifta för att du besvarar dom . lägg ner dom .
    eller så e du själv med o leker ditt huvod  ...jag önskar vi kunde gå lugnt åt varsitt håll..men jag har tålamod..
  • Anonym

Att du är avundsjuk och ogin visste jag redan, men det här tog priset! Är glad mitt i allt, för eftersom det du sa kan vi aldrig låtsas vara vänner igen, och det känns fan skönt! Alla vet om det också, så om du tror att alla pratar om dig den här gången är det för att de gör det - varsågod, satmara! Have the attention!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!