• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Varför skulle hon bli avis?!

• Anonym

Du var den första dejt som jag känt att wow detta är killen för mig men vad hjälper det när du kanske inte vill träffa mig igen. Jag hoppas fortfarande men det var nog inte min tur riktigt än.

• Anonym

Det är för fan ditt jävla problem gumman!!!

Du behöver väl för fan inte ringa mina kompisar!!!!

• Anonym

Tänker på dig, drömmer om dig och hela min kropp skriker av åtrå efter dig

• Anonym

Jag saknar dig, fast du är så jävla korkad!!! Hur omogen är du?!!!

Jag skrattar åt dig för det här är så jävla omoget!

Är så trött på er killar just nu!

• Anonym

Till dig som är ihop med världens omognaste kille!!! Mitt jävla ex som beter sig som att han vore 17!

Lycka till och jag är bara GLAD att vi gjorde slut! haahhaha

• Anonym

Till mitt ex!

Är du verkligen kär i den där fula skatan?! Seriöst, så är hon så jävla ful och det tycker alla! haha! Men varför säger du då att du älskar mig, om du är ihop med henne?!

En sak ska du veta, att jag fortfarande älskar dig och båda gjorde misstag men du gjorde dom största! =(

Kan vi inte försöka igen?! Snälla, jag vet att jag var omogen när vi vart ihop första gången, men nu beter du dig som att du vore yngre än mig! Snälla!!!!!

• Anonym

Jag älskar dig så jävla mycket och jag saknar dig också!!!!

• Anonym
    Anonym () skrev 2012-07-30 00:04:42 följande:
    Ska vi träffas för en öl? Och sen knulla som kaniner?
    ....eller så struntar vi i ölen...
  • Anonym

Ursäkta mig?!

Dra åt helvete din fega fan!!! Seriöst?! Ni killar tänker ju för fan bara med saken mellan benen!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!