Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Underbar tråd, here we go!
1: ?Jag visste att jag hade rätt hela tiden och borde ha gått på min magkänsla från första början. Vem fan är 36 bast och förälder, som på fullaste allvar bl.a. retuscherar magrutor på sig själv och lägger ut i sociala medier; och förväntar sig att folk ska gå på det? Jag har sett dig naken, och där finns bristningar, inga magrutor, dessutom tog du bort kommentaren från en tjej som sade att du var fin som du är. Pinsamt! Du är den mest falska och oärliga person jag någonsin mött och dessutom är du korkad, ljug ordentligt åtminstone utan en massa usla ursäkter som hör hemma på mellanstadiet om ens det. Jag SKÄMS över att ha varit din låtsasflickvän, tills jag efter ett tag insåg att du inte pallade att vara själv, du gav sken av att vara så stabil och trygg när du i själva verket har sämsta självkänslan ever och inte klarar av att stå på dina egna ben. Stå för det för i helvete och deala med dina barndoms-issues istället för att trösta dig med en ny tjej några dagar efter jag dumpade dig, trots att du bedyrade hur mycket du älskade mig och aldrig har träffat någon som mig, det bästa sexet du någonsin haft dessutom. Ha. Jag ser fram emot den dag allt kommer komma ikapp dig, när tex ditt barn kommer ifrågasätta varför hans pappa ljuger och förskönar allt. Tönt.?
2: ?Jag älskade dig och såg dig som min själsfrände, fastän det gått lång tid så har jag tänkt på dig varje dag men det kommer du nog aldrig få veta?.