Inlägg från: Anonym (Säg bara förlåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Säg bara förlåt)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Min älskade, jag vet inte hur mycket längre jag orkar utan att du söker hjälp för dina agressions-problem. Jag är så innerligt trött på att leta efter signaler för att sedan gå iväg till ett annat rum när saker börjar flyga och gå sönder bara för att någonting inte går som du vill. Kan du inte bara hålla ilskan inne precis som jag? Varför måste saker gå sönder, inte bara dina utan mina saker också. Jag vet att du inte tänker dig för men snälla försök att börja. Hur kommer vardagen att se ut när våran familj växer, kommer du att kunna tygla ditt humör? Jag vet att du aldrig menar att skada mig och jag vet att det inte var meningen att den där brädan du kastade i ilksa skulle träffa just mig och spräcka mitt ögonbryn. Jag vet att det inte var meningen min älskade, men någon gång skulle det vara underbart skönt att bara få höra ett "förlåt"

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!