Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Anonym skrev 2011-12-20 07:43:53 följande:
Till min beundrare:Jag fattar inte att du trånat efter mig i nästan 20 år. Vi har känt varann sen vi var väldigt unga, och var då småkära.
Tyckte dock att du blev "barnslig" i mina ögon i äldre tonåren och drog då en vit lögn om att jag ville ha en framgångsrik, äldre kille med körkort och bil....
Nu många många år senare är du miljonär och ensammare än någonsin. Gift med jobbet och letar efter en perfekt liten fruga som kan bli din hemmafru.
Mig.
Men jag älskar min man. Även om vi pratar några gånger per år, frågar du alltid om jag inte ska packa väskan och flytta till dig.
Du kan få vilken kvinna som helst, men så måste du vara besatt av den enda som aldrig imponerats av dina pengar och alla utomlandsresor och boenden överallt och ingenstans.
Ditt största misstag är att du erkänner så öppet för mig att du inte kan släppa mig. Men jag är smickrad att någon åtrår mig som du faktiskt gör. Min man bryr sig inte direkt, men blev imponerad att enda gången som han träffat dig, sa du bara rätt till honom, att sumpar han mig, då är han en jubelidiot.
När du hört av dig blir mannen alltid extra uppmärksam, kommer med blommor mm, så tack för att du ändå finns i mitt liv.