Inlägg från: Anonym (Tant Greta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tant Greta)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till en tjej
    Jag vet inte vad jag har gjort dig, men något måste det ju vara eftersom du har snackat så mycket skit om mig till allt och alla. Är det för att jag är ett ex till din pojkvän? Well, det är inte mitt fel att du särade på benen för honom medan vi var ilag! Jag förstår inte hur han kan vilja vara tillsammans med en sådan falsk jävla fitta som dig! Fast det är förstås ni förtjänar väl varandra Moahahahaha

Till en annan tjej
    Hur kan du ens lyssna på allt skitsnack som kommer ur hennes mun? Visst, jag har inte varit guds bästa barn, men herregud alla har väl sina fel och brister! Du känner inte mig, inte på djupet i alla fall, och det har du aldrig gjort. Så att tro på hennes falska anklagelser rätt och slätt utan att ens försöka fråga mig om det verkligen stämmer är bara falskt av dig också. Den enda som har varit en sann vänn i hela den här soppan är M!
    Fy fan för er allihop, ni kan dra åt helvete! Jag fattar inte hur jag kunde se er som mina närmaste vänner för bara några år sedan =(((
  • Anonym (Tant Greta)
    Anonym skrev 2012-04-09 20:01:37 följande:
    i princip håller jag med dig.. men SKABB?? Nä... det får man inte om man inte missköter hygienen ruskigt mkt. Och om man gör det med barn, så är det vanvård. Och då är det nog bäst att man inte har hand om barn alls, oavsett hur mkt man älskar dom eller orsak till att man inte orkar med dom.
    Skabb ska tydligen vara väldigt smittsamt, så det behöver inte alls ha med bristande hygien att göra.
  • Anonym (Tant Greta)

Jag är kär i dig Peter! Jag tänker på dig hela tiden och så fort jag ser dig vill jag bara kliva fram och hångla upp dig, men det går ju inte

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!