Inlägg från: Anonym (nicole) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nicole)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Hej Thomas sambo..

Jag har haft ett förållade med din sambo i 1.5års tid. Ni har två barn och det är anlednignen till att han stannar. Du måste ha fattat att jag finns men förnekat det. Han har själv sagt till dig (jag lyssnar på samtalen) att han vill separera...hundra gånger ,,men du hotar med att du ska ta barnen ifrån honom, så han stannar.
    Jag förstår inte hur man kan vilja stanna kvar hos en man som man vet älskar en annan..?.

Jag har lämnat honom nu, det har gått 3år och han ringer mig fortfarande fast jag har bytt nummer 4 gånger. Han ställer bilen utanför mitt fönster o sitter o tittar efter mig., han vill ha mig tillbaka. Han vägrar låta mig och min nuvarande man vara ifred.. han jobbar på krogen så han har träffat på min man och försöker starta slagsmål med honom.
    Jag har hundratals gånger sagt att han ska lämna mig ifred - men han lyssnar inte, enda som biter på honom är när jag säger att jag ska ringa dig o berätta allt.
    Samtidigt så har jag dåligt samvete för att jag inte berättat detta för dig, men du lyssnar ju inte...
    Jag har hur många gånger som helst hört era samtal, när han säger att han ska sova borta (hon mig) och du inte ens bryr dig....du vet men du vill inte veta.

• Anonym (nicole)
    Anonym (BrokenConfession) skrev 2011-11-05 16:32:34 följande:
    Måste ju skriva igen.

Till dig jag erkände känslor för:
    GAH! Varför måste du dyka upp här titt som tätt och låtsas som ingenting? Och vara så underbart gullig mot barnen? Du är deras idol, förstå det! Du är så söt, jag vill ju bara ha dig!! Du är allt jag vill ha! Skit i min man och skit i allt, jag vill ha dig för mig själv. Du skulle kunna fylla tomrummen som min man har skapat hos mig. Jag skulle kanske kunna få leva igen om jag fick vara med dig istället...
    Så där känner han som jag va tillsammans med men han va fast pga barnen...

Jag levde i en dålig relation utan passion... vi separerade, jag va ensamstående i 4.5år o dejta underbara karlar... sen kom mannen i mitt liv... -att separera är de BÄSTA jag gjort- för mig OCH mitt barn.. gör de du me.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!