Inlägg från: Anonym (eva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eva)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till storebror: 
    Minns du när du tvingade mig att ha sex med dig på badrumsgolvet när jag var liten? Plågar de tankarna dig lika mycket som de plågar mig? Jag hatar dig. Jag älskar dig. Bror...

Till mamma:
    Jag känner dig inte längre. Jag har ingen mamma. Varje dag är en sorg i mitt hjärta över att du inte finns i mitt liv. Att mina barn inte kommer att kunna ha en fin relation till sin mormor. Jag vill bara skrika åt dig att älska mig! SE vad som är viktigt i livet! Gör RÄTT för dig! Sluta blunda. Jävla dumma älskade mamma... ;(

Till pappa:
    Vem är du? Har du någonsin älskat mig? Har du dåligt samvete över alla de gånger du slog mig tills jag inte ens kunde visa mig ute? Över de gånger då du varit så full att du försökt få mig i säng? Din egen dotter! Skäms du inte över ditt liv? Vad är det som plågar dig så? Jag vill veta vem du är. Jag vill kunna förstå. Pappa, jag älskar dig...

Till min sambo:
    Jag har gett dig 7 år av mitt liv och aldrig någonsin har jag fått någonting tillbaka. Jag har offrat allt för dig. Det enda jag får tillbaka är elaka påhopp och jag har helt förlorat mig själv. Jag klarar det inte mer. Jag vill leva igen.

Till en nätkontakt:
    Jag tänker på dig dagligen. Du får mig att känna mig vacker. Jag skulle kunna förlora mig i tiden med dig. Jag undrar hur det vore att få hålla din hand, att ligga nära dig i sängen och gosa in mitt ansikte i din nacke... Vill du träffa mig? 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!