• ArtISkin

PCO??? kan man få barn utan hjälp???

Jag har Pco och hade under lång tid ingen ägglossning. Fick testa olika medicinska preparat för att få igång det men inget hjälpte. Hade inte haft mens eller ägglossning på över ett år. Testade rosenrot och ägglossningen dök upp bara nån vecka senare. Och sen mensen. Och efter det har det rullat på. Första barnet tog sig på första försöket. Andra på andra försöket. Och tredje på tredje försöket Glad Så inga problem här inte. Testa rosenrot.

• ArtISkin
    Lu89Th skrev 2011-10-16 15:51:15 följande:

Okej.. rosenrot, kan man köpa det på apoteket eller behövs recept?

piapiapia: Jag bor en bit ifrån Uppsala, så det är väl till uppsala jag ska vända mig. Jag brukar alltid ha mens, är första gången den helt och hållet hoppar över. Har mensverk till och från, men den jäkeln vill aldrig dyka upp.. har nog aldrig längtat efter mensen så mycket förr.

Här ar det gått ett år ganska så precis nu..

Rosenrot kan du köpa i hälsokostaffärerna och ibland även i större vanliga mataffärer. Det står hur du ska dosera. 

Jag har testat det två gånger. Med flera år emellan dessa gånger. Och det har fungerat båda gångerna. Första gången hade jag inte haft mens på 6 månader. Började med rosenrot och mensen kom igång nån vecka senare. Andra gången hade jag inte haft mens på över ett år. Började med rosenrot och mensen kom giång nån vecka senare även då.    
Svar på tråden PCO??? kan man få barn utan hjälp???