Mångkulturalister se hit!
hemvärnet skrev 2011-10-06 01:25:02 följande:
Förstår inte varför kultur som svenskar gillar skulle vara ok när det kommer från ett annat land. I och med att vi införlivar vår andras kultur i vår egen så förändras den väl också och kan med tiden leda till att den kultur vissa nu förkastar, istället tar till sig med öppna armar. För att få klarhet så gillar du alltså inte för tvära kast så att säga?
Detsamma gäller ju exempelvis en del gamla människor och ny kultur. Det som händer med de gamla är ju trots allt att de dör ut. Det kan man även säga om allt som inte förändras, det dör ut. Snack om mångkultur och nationalism är ju ganska nytt men även det kommer att dö ut. Känner du inte att du för en hopplös kamp?
Idag så smyger staten bakom ryggen på sina medborgare och finansierar utländska kulturer för att upprätthålla dem utländska och således något som blir främmande för svenskarna. Resultatet blir såklart ett splittrat samhälle som gör stora ekonomiska och sociala förluster.
Jag är inte emot förändringar, men jag vill som sagt att det ska gå till på det sätt som det gjorde förr, dvs innan år 1975 och mångkulturens inträde i staten. Det anser jag inte är en hopplös kamp - det är fullt möjligt.