Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??
Att INTE byta bajsblöja på sovande barn ÄR barnmisshandel! Punkt!
Att INTE byta bajsblöja på sovande barn ÄR barnmisshandel! Punkt!
@ berg
H*n vaknar inte ändå. Skulle det mot förmodan vara så, så får man öva lite till..
@ berg
Hört ordspråket:
Gör inte som jag säger, gör som jag gör?
Det är kontraproduktivt det du säger.
Som allt annat med AW.
@ ejenny
Vilken åsiktfrihet?
@ ejenny
Läs ditt sista inlägg då du skrev om åsiktfrihet.
Word @ wittra..
Dessa hobbykvasi wannabe dr phil som med sitt nästan absurda sektliknande helgonförklarande av AW är inte bara skrattretande utan smått abstrakt.
Att schemalägga en bebis dagar är nästan att jämföra med katolska tidigt 1900tals diktatoriska skolning..
@ yn
Ett problem för er främst.
Vet du vad? Det är att vara föräldrar.
Livet är inte en dans på rosor och det är inga dockor man har..
@ lady
För att det ska vara standard måste det finnas en definition satt. Vilket inte finns då man inte kan definiera schema efter små barn.
@ mad as snow
Hon inser inte ens att hon är dels i underläge och dels inte inser faktum..
@ mad
Hon inser inte att vi inser att hon inte inser att vi förstår att hon inte förstår vad vi har insett att vi kommit till insikt med
@ mad
Jag förstår att du förstår att jag vet att hon inte vet att vi vet vad vi vet om att vi vet vad hon inte vet att vi vet så vi antar att hon antar att vi insinuerar att vi inte vet mycket alls om vad vi egentligen vet att jag vet att du vet
Dyslexi matte? Damp? Två diagnoser/syndrom som icke existerar.
@ berg
Nej, dyslexi matte finns inte. Dyskalkyli däremot. Heller inte damp, däremot NPF adhd samt add.
@ berg
Gammalt textreferat.
Damp används inte längre..
@ berg
Smart drag, att gå i polemik med nån som har rätt och vet vad han pratar om.
@ berg
Nedlägga vad för något?
Menar du faktumet att jag försöker lära dig nåt? Jo men visst, smart att säga till folk som är omtänksamma att lägga ner sin omtanke om dig.
@ berg
Du lärde dig inget?
Med tanke på att jag hade rätt.
@ berg
Du går fortfarande smått juvenilt i polemik med mig trots att jag initialt redogjorde för mina avsikter?