• Bergkwist85

Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??

Barar lite nyfiken på vad ni tycker om Anna Wahlgrens metoden =)

Jag ha lite svårt att ge min sån mat på flaska, men så visade en kompis mej hur hon gjorde (A W metoden)
    funkade skit bra, hoppas det gör det i fortsättningen.

Jag håller min son i min famn, med ena hans arm låser jag fast typ vid min armbåge så jag ha hans arm på sidan av mej. men samma arm håller jag hans andra arm.
    När jag börjar ge han flaskan så ha jag ingen kontakt me han, å då åt han =D

Har ni testad nån AW-metod??? och vad tycker ni om den???

• Svar på tråden Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??
  • Mad as snow
    trollkarl skrev 2011-10-15 18:43:47 följande:
    @ mad

Hon inser inte att vi inser att hon inte inser att vi förstår att hon inte förstår vad vi har insett att vi kommit till insikt med
    Det här får mig att förstå att jag inte förstod allt jag tyckte att jag förstod men att jag förstod mer än hon förstod trots att hon inte förstod någonting alls och inte ens det. 
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • trollkarl

@ mad

Jag förstår att du förstår att jag vet att hon inte vet att vi vet vad vi vet om att vi vet vad hon inte vet att vi vet så vi antar att hon antar att vi insinuerar att vi inte vet mycket alls om vad vi egentligen vet att jag vet att du vet

• Mad as snow
    trollkarl skrev 2011-10-15 19:02:13 följande:
    @ mad

Jag förstår att du förstår att jag vet att hon inte vet att vi vet vad vi vet om att vi vet vad hon inte vet att vi vet så vi antar att hon antar att vi insinuerar att vi inte vet mycket alls om vad vi egentligen vet att jag vet att du vet

*kan inte slå det där* 
  • Mad as snow
    Bergkwist85 skrev 2011-10-15 20:31:29 följande:

ursäkta men va löjliga ni är.

Mm. Jag verkar ha lite "koncentrationssvårigheter". 
  • Bergkwist85
    Mad as snow skrev 2011-10-15 21:00:59 följande:
    Mm. Jag verkar ha lite "koncentrationssvårigheter". 
    haha jasså...
    jag har nog hela alfabetet... adhd/damp och dyslexi och dyslexi matte ...
  • trollkarl

Dyslexi matte? Damp? Två diagnoser/syndrom som icke existerar.

• Patricia84
    trollkarl skrev 2011-10-16 12:38:20 följande:
  • Bergkwist85
    trollkarl skrev 2011-10-16 12:38:20 följande:
    dyslexi matte finns, men det heter nått annat som jag inte kunde stava till dykal....nått Obestämd
    då vänder man på siffrorna och ha ett väldigt begränsat siffer minne.

ADHD/Damp har du väll endå hört talas om??? Det har jag också... men ha lärt mej att "kontrollera" utbrotten.
  • trollkarl

@ berg

Nej, dyslexi matte finns inte. Dyskalkyli däremot. Heller inte damp, däremot NPF adhd samt add.

Svar på tråden Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??