• Bergkwist85

Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??

Barar lite nyfiken på vad ni tycker om Anna Wahlgrens metoden =)

Jag ha lite svårt att ge min sån mat på flaska, men så visade en kompis mej hur hon gjorde (A W metoden)
    funkade skit bra, hoppas det gör det i fortsättningen.

Jag håller min son i min famn, med ena hans arm låser jag fast typ vid min armbåge så jag ha hans arm på sidan av mej. men samma arm håller jag hans andra arm.
    När jag börjar ge han flaskan så ha jag ingen kontakt me han, å då åt han =D

Har ni testad nån AW-metod??? och vad tycker ni om den???

• Svar på tråden Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??
  • CallGirl
    Anna60 skrev 2011-10-06 09:16:48 följande:
    Ja det beror väl på vilka rutiner ni har på äldreboendet. Jag jämför inte gamla människor med spädbarn.
    Jag tycker att spädbarn förtjänar lika mycket respekt som en äldre människa. Jag skulle bli av med mitt jobb om jag struntade i att byta på någon som bajsat på sig oavsett vilken tid på dygnet det är.

jag föredrar också att sitta hos de gamla som har ångest och är orolig på natten istället för att rabbla en ramsa.
  • Patricia84
    Anna60 skrev 2011-10-06 09:16:48 följande:
    Ja det beror väl på vilka rutiner ni har på äldreboendet. Jag jämför inte gamla människor med spädbarn.
    Hennes poäng är väl liksom att spädbarn faktiskt också är människor...eller?
  • Anna60

För att återgå till TS! Jag tycker du ska använda AW:s metod om det funkar. Det viktigaste är att du älskar ditt barn. Då blir det bra till slut det är jag säker på.

• morotsland

Åh vad kul det är att förlöjliga och håna andra människor, det är säkert så vi gör världen till en bättre och tryggare plats för barn...

(Fö skulle jag aldrig väcka min bebis om han bajsat i sömnen, det vore riktigt taskigt)

• knisse
    Anna60 skrev 2011-10-06 09:23:33 följande:

För att återgå till TS! Jag tycker du ska använda AW:s metod om det funkar. Det viktigaste är att du älskar ditt barn. Då blir det bra till slut det är jag säker på.

helt i stil med den man älskar agar man!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • vittra
    Anna60 skrev 2011-10-06 09:23:33 följande:

Hahaha va? Jag förutsätter att alla älskar sina barn. Men det betyder inte att de är förmögna att ta hand om dem på ett adekvat sätt.
  • vittra
    knisse skrev 2011-10-06 09:29:12 följande:
    helt i stil med den man älskar agar man!
  • Patricia84
    vittra skrev 2011-10-06 09:41:11 följande:
    Hahaha va? Jag förutsätter att alla älskar sina barn. Men det betyder inte att de är förmögna att ta hand om dem på ett adekvat sätt.
  • vittra
    morotsland skrev 2011-10-06 09:27:49 följande:
    Åh vad kul det är att förlöjliga och håna andra människor, det är säkert så vi gör världen till en bättre och tryggare plats för barn...

(Fö skulle jag aldrig väcka min bebis om han bajsat i sömnen, det vore riktigt taskigt)
    Nej det är naturligtvis bättre att de får blödande sår i rumpan, så att de sedan inte kan sova alls pga smärtorna...
  • vittra
    Patricia84 skrev 2011-10-06 09:19:07 följande:
    Hennes poäng är väl liksom att spädbarn faktiskt också är människor...eller?
    Tyvärr finns det ju uppenbarligen vissa som inte anser att spädbarn är människor, således har de heller inte samma rättigheter som en annan...
Svar på tråden Anna Wahlgrens metod, vad tycker ni??